افزایش کیفیت ارائه خدمات از اهداف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع است
وی در این رابطه گفت: این طرح با مشارکت کارکنان بخشهای مختلف دستگاه قضایی دنبال میشود تا بتوانیم در همه بخشهایی که مردم با آن سر و کار دارند کیفیت و سرعت خدمات و پاسخگویی را بهتر کنیم.
به گفته یوسف زاده، پایان هر سال پس از دریافت و بررسی گزارش ها، استانهای برتر در حوزه تکریم ارباب رجوع تقدیر شده و تندیس میگیرند.
وی افزود: مدل تکریم ارباب رجوع با همکاری یک تیم مطالعاتی دانشگاهی و الگوبرداری از کشورهای موفق در این حوزه و همچنین مطالعات تطبیقی و مصاحبه با خبرگان در دستگاه قضایی طراحی شده است.
گفتنی است یوسف زاده برای شرکت در جلسه مسئولان فرهنگی حوزههای قضایی سراسر استان و به منظور تبیین مدل طرح تکریم ارباب رجوع به گلستان سفر کرده است.