مدیریت شهری به دنبال شنیدن صدای شهروندان؛ نصب QR کد در بیش از 62 هزار تاکسی
خبرگزاری میزان - محمدعلی الفت پور اظهار کرد: شهروندان با بهره گیری از QR کد میتوانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را در کوتاهترین زمان به مدیریت شهری انتقال دهند.
وی افزود: این روش علاوه بر اینکه، قدمي مثبت و مؤثر براي حركت به سمت سازمانی هوشمند است؛ مشارکت و رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران تصریح کرد: تاکنون حدود 30 هزار تاکسی خطی به طور صددرصد و حدود 32 هزار و 200 تاکسی تلفنی، گردشی و … به طور 70 درصد مجهز به QR کد شدهاند.
وی با تأکید بر اینکه قدم بعدی، نصب QR کد بر روی اتوبوسهای شهری، ایستگاهها و بوستانهاست، گفت: نیروهای انسانی و تمام داراییهای فيزيكي و خدماتي شهرداری تهران مانند اماكن، فضاها، وسایل حملونقل عمومی و تجهيزات شهري که میتوانند مورد قضاوت مردمی قرار گیرند، قابلیت بهرهگیری از QR کد را دارند.
گفتنی است؛ طرح نصب QR code در تاکسیهای شهری با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و سازمانهای فناوری، اطلاعات و ارتباطات و تاکسیرانی در حال انجام است.
انتهای پیام/