مشخص شدن برند جدید پیراهن تیم ملی فوتبال
هدایت ممبینی، سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر اظهارداشت: پس از پایان رقابتهای جام جهانی اقدامات اولیه در مسیر انتخاب و توافق با برند پیراهن تیم ملی فوتبال انجام شد و پس از اعلام فراخوانی در این باره مذاکرات گسترده با کلیه شرکتهای داخلی و خارجی مایل به همکاری در این زمینه آغاز شد.
وی افزود: با توجه به آنکه فدراسیون فوتبال به دنبال انعقاد قراردادی در راستای حفظ شان و جایگاه تیم ملی فوتبال همچنین منافع اقتصادی مورد نظر بوده پیشنهادات همکاری تجاری در این زمینه مورد قبول قرار نگرفت و مقرر شد جهت انتخاب برند تیم ملی فوتبال طبق عرف و روال معمول، قرارداد اسپانسری با بهترین پیشنهاد و کیفیت به امضاء برسد.
عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در همین راستا مذاکرات با گزینههای نهایی به مراحل پایانی رسید و در نهایت تفاهم لازم با شرکت آل اشپورت حاصل شد که انتظار میرود با طی مراحل اداری قرارداد دوجانبه نیز به امضاء برسد.
سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال همچنین گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته، شرکت مورد نظر کلیه لباسهای تمامی ۱۸ رده تیمهای ملی فوتبال را با کیفیت مطلوب به شکل کاملا رایگان تهیه میکند و علاوه بر این سود و فواید مالی نیز برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از شاخصههای مورد نظر در این توافق توجه به حمایت از کالای تولید داخل کشور بوده که در بر همین اساس شرکت آلشپرت امکان تولید بخش گستردهای از محصولات در داخل کشور را خواهد داشت که بر این اساس حمایت لازم از تولید داخل نیز مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار دارد.
ممبینی در پایان خاطرنشان کرد: این قرارداد به مدت یک سال اعتبار خواهد داشت و البته در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است. بخش اول سفارش فدراسیون فوتبال طبق برنامه تحویل شده و ملی پوشان دور جدید تمرینات خود را با لباسهای آلشپرت آغاز میکنند. همچنین لباسهای تیم ملی با طراحی متفاوت و منحصر به فرد همچنین با استفاده از طرح یوز ایرانی برای حضور در مسابقات جام ملتهای آسیا آماده خواهد شد. علاوه بر این، در تولید این لباسها از آخرین تکنولوژی روز دنیا با توجه به کلیه شاخصهای کیفیت استفاده میشود.