صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برپایی ۱۱۰ "کاروان شادی غدیر" در سطح شهر تهران/ مشارکت فعالانه نیروی انتظامی در اجرای طرح کاروان شادی غدیر

۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱:۱۹
کد خبر: ۴۴۸۳۵۴
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
مسئول کمیته کاروان شادی غدیر و مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام، از برپایی ۱۱۰ "کاروان شادی غدیر "همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: نیروی انتظامی و سایر نهاد‌ها نیز در اجرای این طرح یاریگر بودند.

 به گزارش خبرنگار گروه جامعه سردار علی‌اکبر مداحی با اشاره به برنامه‌های کمیته کاروان شادی غدیر برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت، اظهارداشت: همزمان با فرا رسیدن عیدغدیر، کاروان‌های شادی غدیر به همت این کمیته زیر نظر بنیاد بین‌المللی غدیر در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود و حداقل در شب و روز این عید بزرگ و حداکثر دهه امامت و ولایت در سراسر کشور شاهد برپایی این کاروان‌ها از سوی هیئت رزمندگان اسلام خواهیم بود.

وی افزود: این کاروان‌ها در شب عید غدیر و همچنین در روز عید از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در مناطق مختلف کلان شهر‌ها و شهر تهران حاضر خواهند شد، در این کاروان مبلّغی نیز به مدت ۱۰ دقیقه به نقّالی و پرده‌خوانی درباره ماجرای غدیر و یک نوگل حسینی به مدیحه‌سرایی و شعرخوانی می‌پردازد.

مسئول کمیته کاروان شادی غدیر و مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام بیان کرد: در سطح استان تهران ۱۱۰ کاروان به نیت امیرالمومنین (ع) از میدان امام حسین (ع) از ساعت ۸ صبح روز عید غدیر شروع به حرکت خواهند کرد. این کاروان‌ها هر کدام حداقل به ۵ نقطه شهر هم بروند، در شب و روز غدیر حداقل در ۵۵۰ نقطه از تهران حضور خواهند داشت.

سردار مداحی با بیان اینکه هدف از این برنامه شناساندن غدیر به مردم به ویژه نسل جوانان، نوجوانان و نونهالان است، گفت: نهاد‌های مختلف انقلابی و دولتی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، کانون پرورش فکری، دانشگاه امام حسین (ع)، سازمان اوقاف و امور خیریه، آستان قدس رضوی، شهرداری تهران و ... برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده و همکاری خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه تامین نظم و امنیت این مراسم مذهبی و معنوی را پلیس خدمتگزار عهده دار است، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن پیشگامی برای اجرای این طرح، مشارکت فعالانه و حمایت‌های مادی و معنوی داشته و یکی از اقدامات کارشناسان فرهنگی حاضر در اکیپ‌های اعزامی به مناطق، ارائه هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی به مردم است.

سردار مداحی در خاتمه گفت: هر یک از کاروان‌های اعزامی یک پرچم "لبیک یا رسول الله (ص) " به همراه دارند.

 انتهای پیام /


برچسب ها: نیروی انتظامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *