تاسیس مرکز ۱۶۶۶ به منظور افزایش سطح پاسخگویی به بیمه شدگان
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، فعالیتهای یکساله سازمان بیمه سلامت را در چند حوزه اصلی از جمله تدوین و اجرای سیاستهای خرید راهبردی خدمات و کنترل تقاضای خدمت، مدیریت هزینه ها، استقرار نظام جامع مدیریت اطلاعات، پیاده سازی سیستم نرم افزاری مدیریت منابع انسانی در کل کشور به صورت یکپارچه و رفع همپوشانی داخلی و فراهم سازی حذف همپوشانی بیمهای سازمانهای بیمه گر، تشریح کرد.
وی با اشاره به رفع همپوشانی داخلی و فراهم سازی حذف همپوشانی بیمهای سازمانهای بیمه گر، اظهار داشت: همچنین با ایجاد بانک متمرکز بیمه شدگان سعی شد، امکان بهره برداری از سرویس استحقاق سنجی، به صورت برخط و حذف دفترچه نیز فراهم شود.
انتهای پیام /
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *