صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دستگیری 6 راننده خودرو شخصی به جرم اخاذی از مسافران

۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲:۰۹
کد خبر: ۴۴۳۹۸۷۳
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 6 راننده خودرو شخصی که پس از دریافت کرایه از مسافران، قبل از رسیدن به مقصد آنان را به زور پیاده و متواری می شدند، خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: تعدادی از شهروندان به کلانتری 209 پایانه غرب مراجعه و در اظهارات جدیدی اعلام کردند که به عنوان مسافر سوار بر خودروی های شخصی شده اند و پس از پرداخت کرایه، راننده خودرو آنان را از خودرو پیاده و از محل متواری شده اند.


این مقام انتظامی به ثبت مشخصات ظاهری رانندگان خودرو اشاره کرد و عنوان داشت: تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز و به دست آمد که تعدادی از رانندگان بدین شیوه در محدوده غرب تهران از مسافران اخاذی می کنند.


وی گفت: در این رابطه 6 راننده خودرو شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی هر 6 راننده خودرو ، در حالی که در محورهای منتهی به پایانه غرب در حال تردد بودند دستگیر شدند.


سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 27 الی 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان در پوشش حمل مسافر در غرب تهران معترف شدند که تعدادی از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.


سرهنگ لطیفی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده اینگونه موارد و جرائم با شماره 110 تماس تا پلیس با متخلفان برخورد کند.


وی در پايان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.


 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *