صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وفایی: اعضای مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری بیشتر شده/ در هدایت تیم بانوان اولویت با گزینه ایرانی است

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵:۰۰
کد خبر: ۴۳۸۰۳۷۱
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: پس از تغییرات در اساسنامه و اصلاحات صورت گرفته تعداد اعضای مجمع افزایش یافته است.

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از تایید اساسنامه، اظهار داشت: خوشبختانه پس از پیگیری‌های مسئولان فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری به تایید اتحادیه جهانی این رشته رسید. پس از طی این مراحل از سوی وزارت ورزش هم به تایید رسید و قرار است ظهر امروز (دوشنبه) بالاخره مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری برگزار شود. امیدوارم با همت وزارت ورزش روند برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری خیلی زود برگزار شود.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در مورد تغییرات در تعداد اعضای مجمع، گفت: پس از تغییرات در اساسنامه و اصلاحات صورت گرفته تعداد اعضای مجمع افزایش یافته تا انتخابات در فضایی کاملاً دموکراتیک برگزار شود.

وفايی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان، تصریح کرد: با توجه با قوانین باید هدایت تیم بانوان به یک مربی بانو سپرده شود و از همین رو هم اکنون هدایت تیم ملی بر عهده دلارام ذاکرانی است و در بازی‌های کشورهای اسلامی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. البته پس از این رقابت‌ها احتمال تغییرات در کادرفنی بانوان وجود دارد و اولویت با گزینه ایرانی است.

وی در واکنش به بدهی فدراسیون دوچرخه‌سواری به سعید صفرزاده، اظهار کرد: این موضوع روز گذشته (یک‌شنبه) حل و فصل شد و مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب این رکابزن واریز شد. البته دوچرخه‌ای که از زمان المپیک توکیو در اختیار صفرزاده قرار دارد به صورت امانت در اختیارش بوده و باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی در این باره گرفته می‌شود.

وفایی در پایان درباره رقبای دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، گفت: علاوه بر حضور قدرت‌های قاره آسیا مانند قزاقستان و ازبکستان در این بازی‌ها، رکابزنان خوبی از کشورهای ترکیه، آذربایجان و همچنین نمايندگان آفریقا حضور دارند که کار را سخت می‌کند. کسب مدال دشوار است، اما بدون امید هم نیستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *