صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰ ۱۱۰

۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۳۶۶۳۳۵
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: سامانه 110 110 به منظور بالا بردن سطح خدمت رسانی به مردم شریف راه اندازی شده اند و از طریق این سامانه شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند ، می‌توانند از طریق این سامانه با پلیس تماس حاصل نمایند.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه خبری پلیس، عبدالوهاب حسنوند با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰ ۱۱۰ بیان داشت: این سامانه به منظور بالا بردن سطح خدمت رسانی به مردم شریف راه اندازی شده اند و از طریق این سامانه شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند ، می‌توانند از طریق این سامانه با پلیس تماس حاصل نمایند.

حسنوند با اشاره به اینکه سامانه ۱۱۰ صرفاً برای فوریت های پلیسی راه اندازی شده است، عنوان داشت: در چهار ماه اخیر بیش از 290 درصد افزایش تماس های غیر ضروری با سامانه ۱۱۰ را داشته ایم در حالی که این سامانه برای فوریت های پلیسی طراحی و پیش بینی شده است و انجام تماس های غیر ضروری با این سامانه موجب نقصان در انجام ماموریت های ۱۱۰ پلیس می باشد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه روزانه بین ۴۳ تا ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس پایتخت گرفته می شود، عنوان داشت: تقاضای ما از مردم و شهروندان گرامی این است که صرفاً فوریت های پلیسی خود را از قبیل سرقت، تصادفات راهنمایی و رانندگی با این سامانه در میان بگذارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *