صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مبارزه با سرقت و برخورد با قاچاق کالا و ارز در دستور کار/ تجهیز البسه ۶ هزار مامور گشت به دوربین/اتصال ۴۰۰ پاسگاه به شبکه سراسری اطلاع رسانی

۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۴۵
کد خبر: ۴۳۶۲۴۷
رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مبارزه با سرقت و برخورد با قاچاق کالا و ارز را از جمله برنامه‌های است که با دستور فرماندهی ناجا با جدیت در پلیس پیشگیری دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار محمد شریفی رییس پلیس پیشگیری ناجا در چهاردمین نشست تخصصی فرماندهان، مدیران و روسای پلیس پیشگیری سراسر کشور با ارایه گزارشی از اهداف و عملکرد پلیس پیشگیری گفت: سه هدف در این نشست دنبال می‌شود ارزیابی رده ها ، تبیین اهداف و توجیه رده‌ها برای افزایش کارکرد پلیس‌های پیشگیری اهدافی است که در این نشست دنبال می‌شود.


محمد شرفی که در نشست تخصصی روسای پلیس پیشگیری صحبت می‌کرد مبارزه با سرقت و برخورد با قاچاق کالا و ارز را از جمله برنامه‌هایی دانست که با دستور فرماندهی ناجا با جدیت در پلیس پیشگیری دنبال می‌شود.


وی گفت: سی میلیون بار مراجعه مردمی به کلانتری‌ها وجود داشت که با بکارگیری سامانه پیامکی توانستیم ده میلیون بار مراجعه به کلانتری‌ها کاهش بدهیم و این یک دستاورد خوب است.


وی به تجهیز البسه افسران گشت به دوربین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شش هزار مامور گشت داریم که البسه آن‌ها به دوربین مجهز است.


شرفی از اتصال ۴۰۰ پاسگاه به شبکه سراسری اطلاع رسانی خبر داد و گفت: تاکنون در موسسات حفاظتی ارتباط اداری نداشتیم که این مهم محقق شد.


وی به استمرار فعالیت‌های قرارگاه آموزش اشاره کرد و گفت: ۹۵۲۵نفر از کارکنان پلیس دفاع شخصی را آموزش دیده اند که این طرح با عنوان سفیران اقتدار در سطح پلیس پیشگیری دنبال می‌شود و یک درصد شکایت مردم از رفتار‌های پلیس کاهش داشته است.


رییس پلیس پیشگیری ناجا کاهش ۵۰درصدی فرار متهمان از زندان‌ها و کلانتری‌ها را یادآور شد و گفت: برخی از فرایند‌ها در کلانتری‌ها حذف شده که بر اساس آمار‌ها این برون سپاری، باعث افزایش ۲۱درصدی رضایتمندی شهروندان شده‌است.

وی با اعلام اینکه ۸۷درصد از مراجعان به کلانتری از عملکرد آن رضایت دارند، افزود: بعد از ثبت شکایت در تماس با فرد شاکی نحوه عملکرد و پاسخگویی ماموران کلانتری از طریق تماس تلفنی مورد سنجش قرار می‌گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *