صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کی‌روش مربی خوش‌شانسی است/ کسانی که می‌گویند ایران در جام جهانی خوب بوده هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمند

۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷:۱۷
کد خبر: ۴۳۲۰۴۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: وقتی پنالتی بهترین بازیکن جهان گل نمی‌شود یعنی کی‌روش مربی خوش شانسی است.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه تیم ملی فوتبال ایران در این سال‌ها همیشه سبک دفاعی داشته و آیا با این سبک بازی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود یا خیر، اظهار داشت: این روز‌ها در فوتبال ایران فقط نتیجه‌گیری مهم است و اصلا بحث فنی اهمیتی ندارد. تا وقتی که نتیجه‌گیری در فوتبال مهم باشد هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. کی‌روش همیشه دنبال نتیجه گرفتن است و مسئولان فوتبال ما هم دنبال همین هستند. باید به دنبال این باشیم که از فوتبال لذت ببریم و یک بازی زیبا را حتی اگر شده با شکست به نمایش بگذاریم.
 
وی افزود: مردم از نتایج تیم ملی درجام جهانی خوشحال شدند و اکثرا هم راضی بودند، ولی به نظرم از لحاظ فنی تیم ملی ایران در جام جهانی هیچ چیزی به دست نیاورد. من به جرأت می‌توانم بگویم تیم ملی پاناما از لحاظ فنی خیلی بهتر از تیم ملی ایران در جام جهانی بود. با تمام احترامی که برای همه فوتبال دوستان قائلم، اما کسانی که می‌گویند ایران در جام جهانی خوب بوده هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمند. درست است که جلوی تیم‌های بزرگ به خوبی بازی کردیم، اما تیم ملی ایران به جز دفاع کردن مقابل اسپانیا و دیگر تیم‌ها چیز خاصی برای نمایش نداشت. این جام جهانی فقط شور و هیجان داشت و از لحاظ فنی تیم ملی چیزی به دست نیاورد.
 


نظرات بینندگان
سیروس
|
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
سلام. یکی به ایشون بگه وقتی دیدار تدارکاتی درست و حسابی نداریم همینطوری هم که بازی می کنیم کلی هنر کردیم. همون پاناما و عربستان ببینید با چه تیم هایی دیدار تدارکاتی داشتند و چه نتایج افتضاحی گرفتن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *