صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پیام رهبر انقلاب به ملی‌پوشان نشان دهنده حساسیت ایشان به ورزش کشور است/ بازیکنان تیم ملی مثل گلادیاتور جنگیدند

۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷:۲۱
کد خبر: ۴۲۹۷۳۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیام مقام معظم رهبری به ملی‌پوشان فوتبال نشان دهنده حساسیت ایشان روی ورزش کشور است و نهایت تشکر و قدردانی را از ایشان داریم.

محمود اسلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی به روسیه، در خصوص پیام رهبر انقلاب برای ملی‌پوشان فوتبال ایران، اظهار داشت: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم. این پیام نشان دهنده حساسیت ایشان روی ورزش کشور است و نهایت تشکر و قدردانی را از ایشان داریم. قطعا حمایت ایشان در روحیه بازیکنان و کادر تیم ملی تاثیر گذار خواهد بود و به بازیکنان انرژی مثبتی خواهد داد. من به سهم خود از ایشان تشکر می‌کنم.

وی در مورد دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا که شب گذشته برگزار شد و با شکست ملی‌پوشان ایران همراه بود، تصریح کرد: بازی خوبی بود و اسپانیا تیم خیلی قدرتمندی است. تیم ملی اسپانیا موفق شده بود در دیدار دوستانه خود پیش از آغاز جام جهانی به تیم پرقدرت آرژانتین 6 گل بزند که همین امر نشان دهنده قدرت اسپانیا است. تک تک بازیکنان اسپانیا ستاره هستند و در هر تیمی که باشند یک محور محسوب می‌شوند. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: قدرت تیم ملی اسپانیا نشان دهنده مدیریت خوب است. این مدیریت قوی است که باعث موفقیت و نتیجه مطلوب می‌شود. بازیکنان تیم ملی ایران غیرت خود را نشان دادند و فوق‌العاده ظاهر شدند. بازیکنان تیم ملی شجاعانه جنگیدند و تا زمانی که در زمین بودند مثل یک گلادیاتور برای پیروزی تلاش کردند.

اسلامیان خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی با پرتغال مثل دیدار با اسپانیا خوب ظاهر شویم ولی این بار با پیروزی زمین را ترک کنیم. تیم ملی می‌تواند با ارائه یک نمایش خوب تیم ملی پرتغال را شکست دهد و برای اولین بار از گروه خود در جام جهانی صعود کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *