صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افزایش قیمت شوینده‌ها معتبر نیست

۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷:۵۶
کد خبر: ۴۲۷۷۰۱۰
دسته بندی‌: فضای مجازی ، عمومی
رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: هرگونه افزایش قیمت شوینده‌ها در شرایط کنونی فاقد مجوز بوده و اعتبار ندارد.

خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: بختیار علم‌بیگی اظهار کرد: درخواست افزایش قیمت از سوی این انجمن به ستاد تنظیم بازار ارائه شده، اما تا این لحظه هیچ موافقتی با آن نشده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران تصریح‌کرد: بر این اساس هرگونه افزایش قیمت مواد شوینده از سوی واحدها و تولیدکنندگان فاقد اعتبار است.

گزارش‌های مردمی واصله حاکی از کمبود یا نبود برخی مواد شوینده در بعضی فروشگاه‌ها است.

این مقام صنفی درخصوص برخی گزارش‌ها درباره نبود یا کمبود مواد شوینده در فروشگاه‌ها، بیان‌داشت: تولید شوینده در کشور مازاد بر نیاز مردم است و هیچ کمبودی وجود ندارد، هر کجا نیز اعلام کمبود شود به سرعت نسبت به تامین مواد شوینده اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: آخرین افزایش قیمت شوینده‌ها مربوط به خرداد ماه پارسال بود و امسال به دلایلی همچون افزایش قیمت مواد اولیه به‌خصوص مواد پتروشیمی، افزایش نرخ دستمزد کارگران، افزایش کرایه حل و نقل و غیره درخواست افزایش قیمت داده‌ایم و باید منتظر باشیم تا ببینیم با این درخواست موافقت می‌شود یا خیر؟

به هفته گذشته یک مقام آگاه در ستاد تنظیم بازار به ایرنا گفت: تاکنون هیچ بحث و تبادل نظری در خصوص قیمت‌های جدید محصولات صنایع شوینده انجام نشده است و هر گونه افزایش قیمت‌ها در این حوزه فاقد مجوز است.

این در حالی است که پیش‌ از این ، افزایش ۳۰ تا ۸۰ درصدی انواع محصولات پودرهای شوینده دستی و ماشینی، مایعات دستشویی و ظرفشویی، شامپو، صابون و خمیر دندان در فضای مجازی منتشر شده بود که فاقد تاریخ، امضا و مهر بود و به نظر می‌رسد فضاسازی برخی اعضای این انجمن به‌منظور دریافت مجوز افزایش  قیمت باشد.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *