صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افزایش 35 درصدی عرضه انواع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار

۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵:۴۶
کد خبر: ۴۲۵۹۰۶۹
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به مناسبت هفته ملی سلامت با تأکید بر نقش تغذیه سالم در سلامت شهروندان، گفت: به منظور تأمین نیاز شهروندان به انواع محصولات غذایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، عرضه انواع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار منتهی به فروردین 35 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت با بیان اینکه حمایت از مصرف‌کنندگان و کمک به اقتصاد خانواده‌ها، با حمایت از تولید و حذف واسطه‌های غیرضرور از مهم‌ترین اهداف سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، افزود: میانگین قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار نسبت به محصولات مشابه در سطح شهر 39 درصد و انواع سبزیجات برگی و صیفی‌جات حدود 32 درصد اختلاف قیمت دارند.
وی با اشاره به اختلاف 22 درصدی گوشت گوسفند و اختلاف 16 درصدی گوشت گوساله در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت این محصولات در سطح شهر، اظهار کرد: قیمت حبوبات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت سطح شهر 17 درصد، گوشت مرغ 9 درصد و تخم مرغ 17 درصد ارزان‌تر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه دسترسی آسان به بازارهای میوه تره بار از مطالبات جدی شهروندان و از اهداف مهم این سازمان است، اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، 123 محله پایتخت فاقد بازار میوه و تره بار هستند که ساخت و توسعه این مراکز در 70 محله پرجمعیت تهران در اولویت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قرار دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *