صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برپایی پایگاه‌های تابستانه مدارس از اول تیرماه/ حضور ۵ میلیون دانش آموز در پایگاه‌ها

۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰:۲۷
کد خبر: ۴۲۴۷۳۱
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
مدیرکل فرهنگی اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های ما بر این محور است که حدود ۵ میلیون دانش آموز را در ۳۲ هزار پایگاه تابستانی تحت پوشش قرار دهیم و در تلاشیم تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که ۱۳۰ هزار نفر دانش آموز بتوانند در اردو‌های تابستانی مدارس شرکت کنند.
مدیرکل فرهنگی اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه در خصوص برنامه‌های امسال پایگاه‌های تابستانه مدارس گفت: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های امسال پایگاه‌های تابستانه مدارس با محوریت شعار سال و حمایت از تولید کالای ایرانی برگزار می‌شود.

علی رمضانی با بیان اینکه تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های امسال پایگاه‌های تابستانه بر این محور است که هر دانش آموز باید یک مهارت فرا گیرد، افزود: برنامه‌های پایگاه‌های تابستانه در طی ۸ هفته برگزار می‌شود و بر این اساس دانش آموزان در این بازه زمانی می‌توانند در پایگاه‌های تابستانی مدارس و اردو‌ها شرکت کنند.

وی یادآور شد: پایگاه‌های تابستانه مدارس از تیرماه در سراسر کشور برپا می‌شوند و اواسط شهریورماه به پایان می‌رسند.

مدیرکل فرهنگی اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش امسال دستورالعملی واحد برای تمامی پایگاه‌های تابستانه در حوزه‌ها و سازمان‌های مختلف ارائه داده تا بتوانند به یک هم افزایی برسند و از این طریق از حداقل امکانات بیشترین بهره وری را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های بسیار متنوع و خوبی برای برپایی پایگاه‌ها و اردو‌های تابستانه مدارس در نظر گرفته شده است، عنوان داشت: برنامه‌هایی که در پایگاه‌های تابستانه مدارس اجرایی می‌شود، بسیار شاد و مفرح است و مهارت‌هایی که دانش آموزان یاد می‌گیرند نیز شادی آور است.

رمضانی تاکید کرد: برنامه‌های ما بر این محور است که حدود ۵ میلیون دانش آموز را در ۳۲ هزار پایگاه تحت پوشش قرار دهیم. علاوه بر این برنامه‌های جامعی برای برپایی اردو‌های دانش آموزی در نظر داریم و در تلاشیم تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که ۱۳۰ هزار نفر دانش آموز بتوانند در اردوهای یک روزه شرکت کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *