ارزیابی کارکنان اداری در راستای خدمت به جامعه است
وی افزود: کار در دستگاه قضایی بسیار سخت و با زحمت فراوان است، چون کلیه مشکلات مردم، سازمانها و نهادها در نهایت برای حل و فصل به دستگاه قضایی ختم میشود و از این رو باید قدردان کسانی باشیم که با کار در دستگاه قضایی بسیاری از سختیها را متحمل هستند.
میرحسینی در ادامه خاطر نشان کرد: این انگیزه در معاونت منابع انسانی قوه قضاییه وجود دارد که هرچقدر که میتوانیم در جهت بهبود شرایط و ارتقاء سطح کیفی کارکنان اداری تلاش نماییم که در همین راستا اقدامات بسیار خوب و موثری در حال انجام است.
مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه بیان داشت: در معاونت منابع انسانی تلاشمان بر این است که جذب، آموزش ها، مدیریت، ارتقاء و رفاه با مشورت یکدیگر و با هماهنگی با مسئولان قضایی انجام گیرد و از همه نقطه نظرات برای بهبود اقدامات استفاده خواهیم کرد.
میرحسینی خاطر نشان کرد: بسیاری از برنامههای تدوین شده در معاونت منابع انسانی در راستای تقویت و توانمندی کارکنان اداری خصوصا در حوزه رفتار و عملکرد است که در صورت نیاز آموزشهای هدفمند برای آنان برنامه ریزی خواهیم کرد.
وی افزود: اگر بتوانیم بهره وری کارکنان را به همراه رفاه ارتقاء و افزایش دهیم قطعا شاهد عملکرد بهتری از سوی کارکنان خواهیم بود و مجموع برنامهها و اقداماتی که در معاونت منابع انسانی در حال اجراست منجر به این خواهد شد که رفتار و عملکرد آنان در یک سطح مطلوبی قرار گیرد و با شرایط بهتر به مردم خدمت ارائه دهند.
میرحسینی نحوه عملکرد کارکنان را بسیار مهم برشمرد و افزود: کیفیت عملکرد کارکنان قطعا در کیفیت نحوه رسیدگی و دادرسی همکاران قضایی نیز بسیار مهم است به همین خاطر ارتقاء سطح کیفی همکاران اداری به افزایش کیفیت اقدامات قضایی میانجامد که در نتیجه رضایتمندی مراجعین را به دنبال خواهد داشت لذا افزایش نظارتها از عملکرد همکاران در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و جامعه است.
مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه در پایان عنوان کرد: تاثیرگذارترین همکاران ما در نظارتها و ارزشیابی خود کارمندان هستند بنابراین باید با معرفی درست از اقدامات انجام شده از سوی آنها در جهت شناسایی، ارتقاء، تشویق و حمایت از آنان اقدام کنیم.