اگر نوبت تکمیل ثبتنام کارت ملی هوشمند گذشت، چه کنیم؟
معاون آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال گفت: اگر به هر دلیلی فرد نتوانست در موعد مقرر تعیین شده در سامانه برای ثبتنام کارت ملی هوشمند مراجعه کند و به عبارت دیگر نوبتش را از دست داد بایستی مجددا وارد سایت شده و پس از وارد کردن شماره ملی در قسمتی که برای تغییر نوبت تعبیه شده،نسبت به تغییر نوبتش اقدام کند.
حمید پارسایی، معاون آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال در این خصوص اظهار کرد: پس از پیش ثبتنام کارت ملی هوشمند در سامانه ثبتاحوال، زمان و محل تکمیل ثبتنام برای فرد مشخص میشود که بایستی فرد در آن زمان مراجعه کرده و نسبت به تکمیل ثبتنام خود اقدام کند.
وی ادامه داد:، اما اگر به هر دلیلی فرد نتوانست در آن موعد مقرر مراجعه کند و به عبارت دیگر نوبتش را از دست داد بایستی مجددا وارد سایت شده و پس از وارد کردن شماره ملی در قسمتی که برای تغییر نوبت تعبیه شده، نسبت به تغییر نوبتش اقدام کند.
معاون آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین در چنین مواردی دیگر نیازی به پیش ثبتنام و یا پرداخت مجدد هزینه نیست و تا زمانی که فرد به دفتر پست و پیشخوان برای تکمیل ثبتنام مراجعه نکرده، امکان تغییر نوبت برایش وجود دارد.
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *