صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بیش از ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی در سال گذشته تثبیت شد

۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲:۲۹
کد خبر: ۴۱۱۸۸۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به اینکه در سالی که گذشت ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی تثبیت شده است گفت: مهمترین اولویت کاری ادارات ثبت استان در سال ۱۳۹۷ تثبیت اراضی ملی و اجرای برنامه عملیاتی مصوب است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، در گردهمایی روسای ادارات ثبت اسناد و املاک این استان گفت: روسای واحد‌های ثبتی با شناسایی کارمندان مستعد و توانمند و بها دادن به آنان می‌توانند در سال ۹۷ گامی بزرگ در پیشبرد اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بردارند.

وی ضمن اشاره به اجرای عدالت در بین کارکنان ادارات تابعه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ادامه داد: روسای واحد‌های ثبتی باید در تمامی زمینه‌های کاری بین کارکنان خوب، مستعد و زحمتکش و پرکار و کارکنان بی انگیزه و کم کار تفاوت قائل شوند.

این مقام قضایی با ابراز خرسندی از جذب اعتبارات قابل توجه به وسیله ثبت اسناد و املاک در زمینه اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی اعلام کرد: در سال جاری ساختمان‌های جدید التاسیس سیرجان و رفسنجان افتتاح می‌شوند.

وی با بیان تدبیر صورت گرفته در خصوص جلوگیری از تبعات افزایش حجم کاری و مراجعات واحد اجرای اسناد رسمی به عنوان یکی از واحد‌های مهم ثبت خاطرنشان کرد: با تعامل صورت گرفته با شورای هماهنگی بانک‌ها سه نیرو از طرف این شورا در حال خدمت در اداره اجرای مفاد اسناد رسمی هستند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به اینکه در سالی که گذشت ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی تثبیت شد، خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت کاری ادارات ثبت استان در سال ۱۳۹۷ تثبیت اراضی ملی و اجرای برنامه عملیاتی مصوب است.

طالبی زاده در ادامه سال ۹۶ را به عنوان سالی سخت از نظر مالی ارزیابی کرد و خطاب به روسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان، صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از مکاتبات غیرضروری، نظارت بر عملکرد کارکنان و ارشاد و آموزش کارکنان را از جمله مواردی دانست که روسای ادارات باید همواره در امور کاری به آن توجه داشته باشند.

وی در خصوص فرآیند آرشیو الکترونیک پرونده‌های ثبتی بیان داشت: در حال حاضر از مجموع ۳۰ میلیون اوراق ثبتی موجود در بایگانی‌های سطح استان، بیش از ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار آن اسکن و وارد سامانه آرشیو الکترونیک شده است که در صورت تامین اعتبار اوراق ثبتی باقیمانده تا پایان سال ۱۳۹۷ اسکن و در سامانه آرشیو الکترونیک بارگزاری خواهند شد.

گفتنی است در پایان این گردهمایی از عیسی حافظی فر و محمود مهدی زاده، روسای ادارات ثبت اسناد و املاک مناطق یک و دو شهرستان کرمان به لحاظ عملکرد مطلوب در اجرای سیاست‌های سازمان قدردانی شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *