صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ایجاد ساز و کار لازم به منظور کاهش اطاله دادرسی در جهت ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع

۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۳۷
کد خبر: ۴۰۸۸۹۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان مرکزی ایجاد ساز و کار لازم به منظور کاهش اطاله دادرسی را مهم دانست و گفت: باید با برنامه ریزی و آسیب شناسی منظم و مدام زمان فرایند رسیدگی را در حد امکان کاهش داده و موجب ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع شویم.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی طاهری قائم مقام دادگستری کل استان مرکزی ضمن تبریک سال نو، ایجاد ساز و کار لازم به منظور کاهش اطاله دادرسی را مهم دانست و گفت: باید با برنامه ریزی و آسیب شناسی منظم و مدام زمان فرایند رسیدگی را در حد امکان کاهش داده و موجب ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع شویم.


وی افزود : ارتقاء دانش و آگاهی حقوقی بی شک در کاهش ورودی پرونده ها مؤثر است ولی طرفین دعوا می بایست نسبت به زمان مورد نیاز به منظور صدور رأی صبور باشند.


گفتنی است: به مناسبت آغاز سال جدید معاونت فرهنگی دادگستری کل استان مرکزی ویژه برنامه فرهنگی «گلبهار» را برگزار کرد و در این ویژه برنامه  فرهنگی برنامه های هنری اجرا شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *