صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وظایف مدیر یا هیات مدیره در اداره امور مجتمع های ساختمانی چيست؟

۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۰۷۶۷۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
حفظ و اداره ساختمان و اجرای تصمیمات مجمع عمومی مالکین از وظایف مدیر یا هیات مدیره ساختمان می باشد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، وظایف مدیر یا هیات مدیره در اداره امور مجتمع های ساختمانی (آپارتمانها) به شرح ذیل می باشد:
 
حفظ و اداره ساختمان و اجرای تصمیمات مجمع عمومی مالکین

عدم تفویض مدیریت به اشخاص غیر

بیمه کردن تمام بنا در مقابل آتش سوزی

نحوه تعیین سهم هزینه‌های مشترک هر یک از مالکین یا استفاده کنندگان

رسیدگی به اعتراض هر یک از شرکاء

ارسال اظهار نامه به مالکین با استفاده کنندگان بدهکار

خودداری از دادن خدمات مشترک به مالکین یا استفاده کنندگان بدهکار

طرح دعوی در مراجع قضائی جهت وصول مطالبات ساختمان
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *