صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

توضیحات منابع انسانی قوه قضاییه در رابطه با اعلام نتایج آزمون استخدام کارکنان اداری

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰:۱۲
کد خبر: ۴۰۳۲۲۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه آزمون استخدام کارکنان اداری سال ۱۳۹۶ را تا پایان روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۱۵ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه آزمون استخدام کارکنان اداری سال ۱۳۹۶ را تا پایان روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۱۵ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار خواهد داد.

بنابراعلام منابع انسانی قوه قضاییه داوطلبانی که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه پذیرفته شده­اند، می­بایست جهت بررسی مدارک اولیه از تاریخ ۰۳/۰۱/ ۹۷ لغایت ۰۴/۰۱/ ۹۷ با در دست داشتن مدارک زیر به دادگستری استان انتخابی محل خدمت (معاونت منابع انسانی) مراجعه نمایند. قبل از تاریخ مذکور از هر گونه مراجعه خودداری شود.

مدارک مورد نیاز برای بررسی:

۱. اصل و تصویر شناسنامه خود و افراد تحت تکفل (کلیه صفحات)

۲. اصل و تصویر کارت ملی و کارت پایان خدمت و یا معافیت

۳. اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی

۴. ارائه گواهی خدمت در شورای حل اختلاف (مختص کسانی که از امتیاز شورای حل اختلاف استفاده نموده اند)

۵. ارائه گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران (مختص مشمولین سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران)

۶. ارائه گواهی معلولین (مختص سهمیه ۳%)

۷. ارائه مستندات مبنی بر بومی بودن

۸. ارائه گواهی مشمولین حافظان قرآن



نظرات بینندگان
سایدا
|
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
موقع تحویل مدارک احتمال داره سوالاتی بپرسن؟ و اینکه تست کامپیوتر هم میگیرن؟
امید
|
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
چند برابر ظرفیت پذیرفته شدن؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *