لطمه واردات به صنعت کفش/ پیگیری برندسازی در حوزه پوشاک، صنایعچرم و چاب بستهبندی
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه برندسازی برای کالای ایرانی یکی از اهداف اتاق بود، افزود: برندسازی در حوزه پوشاک، صنایعچرم و چاب بستهبندی در حال پیگیری است.
وی بیان داشت: عرضه پوشاک داخلی توسط اصناف در سه استان شروع شده و فروشگاههایی که اقدام به این کار میکنند، به غیر از کالای ایرانی هیچ کالای دیگری را عرضه نمیکند.
فاضلی با اشاره به لطمات واردات به صنف کفش، گفت: میزان واردات این بخش در سالهای گذشته حدود ۲.۸ میلیارد دلار بود که این رقم در حال حاضر به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.
رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: برای ایجاد رقابت در حوزههای صنعتی مختلف از جمله پوشاک و کیف و کفش حضور برخی برندها در کشور لازم است، اما حضور آنها باید سازمان یافته باشد.