صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

لطمه واردات به صنعت کفش/ پیگیری برند‌سازی در حوزه پوشاک، صنایع‌چرم و چاب بسته‌بندی

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۱
کد خبر: ۴۰۲۷۷۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به لطمات واردات به صنف کفش، گفت: میزان واردات این بخش در سال‌های گذشته حدود ۲.۸ میلیارد دلار بود که این رقم در حال حاضر به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، علی فاضلی امروز در مراسم آغاز عرضه کفش ایرانی در ۱۰۰ فروشگاه تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اتحادیه پوشاک که در ۱۰۰ فروشگاه اقدام به عرضه پوشاک تولید داخلی در تهران کرد، از امروز ۱۰۰ عضو اتحادیه کفش چرم دست دوز نیز با هماهنگی اتحادیه اقدام به این کار کردند.

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه برند‌سازی برای کالای ایرانی یکی از اهداف اتاق بود، افزود: برند‌سازی در حوزه پوشاک، صنایع‌چرم و چاب بسته‌بندی در حال پیگیری است.

وی بیان داشت: عرضه پوشاک داخلی توسط اصناف در سه استان شروع شده و فروشگاه‌هایی که اقدام به این کار می‌کنند، به غیر از کالای ایرانی هیچ کالای دیگری را عرضه نمی‌کند.

فاضلی با اشاره به لطمات واردات به صنف کفش، گفت: میزان واردات این بخش در سال‌های گذشته حدود ۲.۸ میلیارد دلار بود که این رقم در حال حاضر به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.

رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: برای ایجاد رقابت در حوزه‌های صنعتی مختلف از جمله پوشاک و کیف و کفش حضور برخی برند‌ها در کشور لازم است، اما حضور آن‌ها باید سازمان یافته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *