صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کمبود پارکینگ معضل جدی بازارهای میوه تهران

۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۲
کد خبر: ۴۰۰۵۵۵
به گفته مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکی معضلات جدی میادین میوه و تره‌بار کمبود پارکینگ اختصاصی است.

به گزارش گروه فضای مجازی ، عبدالحسین رحیمی با اشاره به اجرایی شدن طرح استقبال از بهار در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران همزمان با نزدیک شدن به سال نو گفت: سیب زرد و قرمز و پرتقال سبد اصلی خرید مردم را تشکیل می‌دهند و در مجموع به بیش از 10هزار تن برای ایام شب عید به میوه نیاز داریم.

وی با اشاره به راه‌های تامین میوه میادین تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: قسمتی از نیاز ما از طریق بهره‌برداران میادین تامین می‌شود. حدود 50نقطه نیز در شهر تهران در اختیار طرح تنظیم بازار قرار می‌گیرد تا میوه‌ مورد نیازی که از طریق جهادکشاورزی خریداری شده به مردم عرضه شود.

رحیمی ادامه داد: همچنین 60نقطه هم در اختیار تولیدکنندگان پرتقال و سیب قرار داده می‌شود تا به‌طور مستقیم و بدون واسطه محصول خود را بفروشند. در این موارد قیمت میوه 10تا 15درصد از قیمت عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار شهرداری هم کم‌تر است.

کمبود پارکینگ معضل جدی بازارهای میوه و تره‌بار است

رحیمی با اشاره به مراجعه روزانه 450هزار نفر شهروند به بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد: در طول روز 650تا 700هزار نوبت خرید (هر بار ترازو کشیدن یک نوبت خرید محسوب می‌شود) از بازارهای ما صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکی از مشکلات بزرگ در ارتباط با میادین را کمبود پارکینگ عنوان کرده و اظهار کرد: ممکن است شهرداری 300متر زمین به سازمان اختصاص دهد. ما باید تمام آن را به بازار تبدیل کنیم، به همین دلیل دیگر فضایی برای ایجاد پارکینگ باقی نخواهد ماند و یکی از مشکلات اصلی میادین ما همین کمبود پارکینگ است.

او همچنین در پایان از ایجاد اتاق مادر و کودک، سبد مهربانی و طرح میوه برای کودکان در بعضی از میادین سطح شهر خبر داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *