صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رسیدگی ۳۰ دقیقه‌ای به فوریت‌های ۱۹۷ در تهران/ ۹ پایگاه رسیدگی به شکایت مردم در تهران فعال است

۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲:۱۱
کد خبر: ۳۹۷۴۶۲
رئیس بازرسی پلیس تهران گفت: به تماس های شهروندان با سامانه 197 نظارت مردمی در 30 دقیقه رسیدگی می شود.

سردار سید جعفر حسینی  در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ،در مورد فعالیت مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ تهران گفت: در حال حاضر ۹ پایگاه فوریتی ۱۹۷ پلیس تهران در نقاط مختلف شهر، به صورت آنلاین پس از تماس تلفنی مردم به خواسته‌های آنها رسیدگی می‌کنند.

وی ادامه داد: نیرو‌های ۱۹۷ در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل حاضر و نسبت به ثبت درخواست شهروندان و رسیدگی آنی اقدام کرده و در صورتی که نیاز به بررسی بیشتر باشد، درخواست شهروندان را به یگان مربوطه ارجاع می‌دهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، تاکید کرد: ۸۰ درصد تماس‌های مردمی پس از حضور ماموران ۱۹۷ منجر به صلح و سازش شده و ۲۰ درصد به یگان تخصصی برای بررسی بیشتر ارجاع می‌شود.

به گفته حسینی متاسفانه برخی شهروندان به اشتباه فکر می‌کنند اگر ابلاغ قضایی یا پرونده انها به دادسرا ارسال نمی‌شود باید با ۱۹۷ تماس گرفته و شکایت خود از کلانتری یا مامور پلیس را ثبت کنند. برخی پرونده‌ها نیاز به حکم قضایی داشته یا برای تحقیقات به کلانتری ارسال شده و نیاز به بررسی و زمان بیشتر دارد. در هر صورت بازهم پلیس به این خواسته‌ها رسیدگی می‌کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *