مدرسهسازی باید الگوی مسئولیتپذیری اجتماعی بنگاهها شود
وي درباره اهمیت الگوسازی برای تکرار طرحهایی همچون «امید آینده» توضیح داد: موضوع مسئولیتپذیری اجتماعی بنگاهها یا همان CSR امروزه جز مباحث مهمی است که این نهادها میتوانند از طریق آن هم مسئولیتپذیری خود را نمایش داده و در برندینگ خود از آن استفاده کنند و هم خدمتی اجتماعی به کشور و مردم خود کرده باشند که در این زمینه مسلماً مدرسهسازی به دلایل متعدد مانند کمبود مدرسه، لزوم بالا بردن کیفیت امکانات آموزشی و ... یکی از بهترین انتخابهاست و ما تلاش میکنیم که این نگاه و رویکرد توسعه پیدا کند.
در ادامه رضا درمان مدیرعامل موسسه خیریه یاوری فرهنگی گفت: این تندیس به طرحی تعلق گرفته که طی آن 8 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور ساخته و همچنین یکمیلیون و هشتصد هزار بسته لوازمالتحریر در سراسر کشور توزیع شده است.
رضا درمان ادامه داد: ما در کشور 13 میلیون دانشآموز داریم که از این تعداد 7 میلیون کودک در دبستانهای کشور تحصیل میکنند؛ بهاینترتیب در طرح امید آینده از هر 4 دانشآموز دبستانی سراسر کشور یک دانشآموز یک بسته کامل لوازمالتحریر دریافت کرده است.
به گفته مدیرعامل موسسه یاوری این بستههای لوازمتحریر که صد درصد ایرانی هستند، با مشارکت وزارت آموزشوپرورش و خیریه یاوری و با تأمین هزینه از سوی بانک آینده در بین دانش آموزان نیازمند سراسر کشور توزیعشدهاند.
انتهاي پيام/