گرانترین خودرو روسیه/ خودروهای 50 میلیونی بازار کدامند/ معرفی ب ام و X2
به گزارش گروه فضای مجازی ، در بسته اخبار خودرو امشب خودروهای 50 میلیون تومانی را معرفی، به بررسی ب ام و X2 می پردازیم و با گرانترین خودرو روسیه آشنا می شویم.
بررسی مدل فستبک هیوندای i30 مدل 2019
تیتربرتر نوشت: در روزهای گذشته هیوندایی خودرویی کوچک و کامپکت از سری i30 خود را با ساختار فستبکها معرفی کرد.این خودرو جدیدترین محصول سری i30 هاست. پیشتر از این هیوندایی نسخههایی از استیشن و هاچبک این خودرو را در کنار سری پرفورمنس N ارائه کرد. اما فستبک با بقیه مدلها کمی متفاوت است.
این فستبک هیوندایی ارزان است و کاربردی ظاهر شده است و به همین دلیل میتواند با خودروهای مانند مزدا 3 فستبک و اشکودا اکتاویا رقابت کند.
اگر فستبک I30 با مدل هاچبک آن مقایسه کنیم، باید از کاهش 25 میلیمتری طول سقف، کاهش ارتفاع کلی خودرو به میزان 5 میلیمتر و کوچکتر شدن جلوپنجره صحبت کنیم. از طرفی در نمای روبهرو شاهد چراغهای D لایت LED هستیم. با این وجود انتظار خودرویی سریع را از I30 فستبک را نداشته باشید. موتور بنزینی یک لیتری T-GDI خودرو حدود 118 اسببخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد 9 ثانیه یا بیشتر را برای خودرو رقم میزند. این اعداد و ارقام برای یک I30 فست بک به عنوان خودروی شهری مناسب و حتی کافی به نظر میرسد.
مدلهایی از این خودرو نیز با موتور بنزینی 1.4 لیتری توربو با قدرت 138 اسب بخار ارائه می شوند. موتور این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت اتوماتیک دو کلاچه همخوانی دارد. اما موتور خودرو بر سنگینی خودرو افزوده و در مقابل چابکیاش را کاهش میدهد.
تجهیزات این خودرو مشابه مدل هاچ بک است، به این معنی که سیستمهای ایمنی، دستیار راننده به صورت استاندارد در خودرو موجود است. کروز کنترل تطبیقی، سیستم کنترل خطوط جاده، ترمز اتوماتیک، سامانه ناوبری، دوربین عقب و یک صفحه نمایش 8 اینچی از گزینههای درون این کابین محسوب میشوند.
کرهایها امیدوارند بتوانند با قیمت پائین به مصاف خودروهای گران و آلمانی این کلاس مانند CLA بروند و میزان فروش آن در سال جدید را بالا ببرند.
لیموزین رولزرویس، گرانترین خودروی روسیه
تجارت نیوز نوشت: گرانترین خودروی حال حاضر در بازار روسیه، لیموزین رولزرویس Phantom است که قیمت آن ۳۵.۸ میلیون روبل (۶.۵ میلیون دلار) است.
مردم روسیه در سال گذشته میلادی بیش از ۱.۷۶۷ تریلیون روبل برای خرید خودروهای جدید هزینه کردند.
آژانس تحلیلی اتو استات روسیه اعلام کرد: گرانترین خودروی حال حاضر در بازار روسیه، لیموزین رولزرویس Phantom است که قیمت آن ۳۵.۸ میلیون روبل (۶.۵ میلیون دلار) است. پس از آن رولزرویس Dawn به قیمت ۲۸ میلیون روبل و رولزرویس Ghost به قیمت ۲۴.۷میلیون روبل قرار دارد.
همچنین جایگاه چهارم گرانترین خودروهای روسیه از آن بنتلی Mulsanne است که ۲۳.۵ میلیون روبل به فروش میرسد و در مکان پنجم فراری ۸۱۲ به قیمت ۲۲.۴ میلیون روبل قرار دارد.
کشور روسیه ثروتمندان زیادی را در خود جای داده است و تنها در ماه دسامبر ۲۰۱۷ ، این افراد بیش از ۲۱۵.۸ میلیارد روبل برای خرید خودروی جدید هزینه کردند.
براي خريد تيبا چقدر بايد هزينه کرد؟
میزان نوشت: براي خريد تيبا در بازار بسته به مدل موردنظر و ميزان کارکرد آن بايد حداقل 19 ميليون و 100 هزار تومان پرداخت کرد.
براي خريد خودروي تيبا در بازار بسته به مدل و ميزان کارکرد آن بايد هزينههاي مختلفي پرداخت کرد.
با ۵۰ میلیون چه خودروهایی میتوان خرید؟
در جدول زیر قیمت خودروهایی آورده شده است که میتوان با ۵۰ میلیون تومان خریداری کرد مانند سانگ یانگ موسو، برلیانس h۳۳۰ ، جک، جی ۵ ۱.۸ لیتر، جیلی امگرند ۷، رنو مگان (وارداتی)، رنو تندر۹۰.
کراس اوور کروکی؛ سنت شکنی بزرگ ب ام و با X2
سال گذشته بی ام و مدل X2 را معرفی کرد، کراس اووری که رابطه نزدیکی با X1 دارد (بنابراین با مینی کانتری من هم ارتباط نزدیک دارد) و فقط اندکی کوچکتر است و ظاهر اسپرت تری دارد.
با توجه به اینکه این خودرو به زودی با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو معرفی خواهد شد، انتظار نمی رود عملکرد اسپرت تری داشته باشد ولی احتمالا برای آن دسته از خریداران جوان و مدگرایی که بسیاری از خودروسازان در جستجوی آنها هستند جذابیت خواهد داشت. بر اساس یک شایعه حتی پروژه تولید مدل 2 در کانورتیبل از X2 نیز در حال انجام است که خریداران جوان رنجروور ایووک را هدف قرار داده است.
بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی Motor.es، بی ام و با جدیت در حال بررسی معرفی مدل کانورتیبل X2 است ولی تولید این مدل به صورت رسمی از بی ام و چراغ سبز نگرفته است. طبق گزارشات، این خودروساز آلمانی یک پژوهش انجام داد که در آن مشخص شد تعداد زیادی از خریداران به مدل کانورتیبل X2 فکر می کنند. این موضوع باعث شود پژوهش دیگری که جدی تر از پژوهش اول بود انجام شود که گفته می شود هنوز ادامه دارد. اگر پس از پایان پژوهش دوم این پرونده تجاری قابل اجرا باشد می توان انتظار داشت که بی ام و با تولید مدل کانورتیبل X2 موافقت کند.
همچنین گفته می شود بی ام و در اندیشه تولید یک مدل 2 در از X2 با سقف ثابت است ولی با توجه به توقف تولید رنجروور ایووک 2 در و موفقیت نه چندان چشمگیر مینی با مدل پیس من، احتمال تولید این مدل نسبت به مدل کانورتیبل کمتر خواهد بود.
شاید ایده تولید مدل کانورتیبل از X2 زیاد جذاب نباشد ولی احتمالا این خودرو به اندازه نیسان مورانو کراس کابریولت ناخوشایند و ناراحت کننده به نظر نمی رسد. طول X2 با بی ام و سری 2 حدودا برابر است و ارتفاع آن به حدی پایین است که تقریبا با یک هاچبک اشتباه گرفته می شود. تا جایی که می دانیم مدل کانورتیبل X2 به یک بی ام و سری 2 با ارتفاع اندکی بیشتر شباهت خواهد داشت.
انتهای پیام/