صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تخفیف‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای واقعی است/ کیفیت کالا‌های فروشگاه‌ها بهتر از سوپرمارکت‌ها است

۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۹۴۱۶۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه تخفیف‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای واقعی و درست است، گفت: کیفیت محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره ای بهتر از سوپرمارکت‌ها است به دلیل اینکه تمامی آنها واحد کنترل کیفیت دارند.

امیرخسرو فخریان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد درباره تعداد شعب فروشگاه های زنجیره‌ای در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر 3 هزار و 500 شعبه فروشگاه زنجیره ای در کشور فعال هستند و 50 هزار نفر نیز در این فروشگاه ها اشتغال دارند.

وی درباره حضور فروشگاه‌های زنجیره ای خارجی در کشور افزود: فروشگاه های زنجیره ای کره ای که در کشور فعالیت می کند با یک سرمایه گذار ایرانی ایجاد شده و در واقع فروشگاهی که فعالیت می کند ایرانی و با دانش کشور کره است.

رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای درباره تاثیر این فروشگاه‌ها گفت: باید قبول کنیم دنیا در حال تغییر است و گام ها هم باید متناسب با تامین زنجیره تغییر کند و درهمه جای دنیا این اتفاق افتاده و چون نظام توزیع کشور شفاف تر می شود این هم به نفع کشور و هم به نفع مردم است.

فخریان ادامه داد: اما، حضور خارجی‌ها حتما باید با برنامه باشد و همراه خود دانش و سرمایه وارد کنند و دولت نیز بر این کار نظارت داشته باشد و طبق یک شرایط و ضوابط این کار صورت گیرد تا به نفع کشور باشد، اگر بنا باشد کاری که فروشگاه های داخلی در حال انجام دادن هستند آنها هم همین کار را انجام دهند این کار آسیب می‌زند.

رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای درباره تخفیف‌هایی که توسط این فروشگاه‌ها داده می‌شود، گفت: خرید کالا با حجم بالا و حذف دلالان و واسطه‌ها توسط این فروشگاه ها موجب شده کالا ارزان‌تر به دست مصرف کنندگان برسد و این تخفیف‌ها به همین دلیل است و فروشگاه‌ها به تناسب موقعیت و شرایطی که دارند تخفیف‌هایی که می‌دهند مختلف است و تمام آنها هم واقعی و هم درست است.

وی در پاسخ به این سئوال که صحبت‌های زیادی مبنی بر بی‌کیفیت بودن کالاهای عرضه شده در این فروشگاه زده می‌شود تصریح کرد: کیفیت محصولات عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای بهتر از سوپرمارکت‌ها است به دلیل اینکه تمامی آنها واحد کنترل کیفیت دارند و تمام کالاهای وارده بررسی می شوند و به دلیل اینکه پاسخگوی مردم هستیم سعی می‌کنیم بهترین کیفیت‌ها را عرضه کنیم.

فخریان با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کمترین شکایات را دارند، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را به بازرسی اصناف ارائه دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *