صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دستور رییس سازمان بازرسی در رابطه با تاخیر در پروازها/ کرایه یک میلیونی در فرودگاه امام خمینی (ره) احراز نشد/ رایزنی با ایرلاین‌ها در مورد مسافران خارجی/ مردم اجحاف و گرانفروشی آژانس‌ها را گزارش کنند

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۳۳
کد خبر: ۳۹۲۶۰۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی سراج در رابطه با پروازهایی که با تاخیر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام می شود، دستورات لازم را صادر کرد تا پرواز بدون تاخیر انجام شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به بازدید خود از فرودگاه امام خمینی(ره) و نتیجه بررسی‌های صورت گرفته اظهار کرد: طی این بازدید چندین پرواز تاخیر داشتند که دستور پرواز فوق العاده در رابطه با آن‌ها صادر شد تا پرواز کنند.

وی با بیان اینکه همه پرواز‌هایی که تاخیر داشتند به روز انجام می‌شود، تصریح کرد: تاکید شده است که پروازی تا پایان امشب نباید با تاخیر صورت بگیرد.

قاضی سراج با اشاره به صدور دستورات لازم در رابطه با برف روبی پارکینگ‌ها، افزود: تقریبا اقدامات و کار‌های صورت گرفته رو به روال پیش می‌رود.

وی با اشاره به حضور تعدادی از مسافران خارجی در ترانزیت فرودگاه، اظهارکرد: بلافاصله در این زمینه با ایرلاین‌ها صحبت شد و مقررگردید تا به موقع پرواز‌ها انجام شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سئوال که آیا ادعای مطروحه مبنی بر کرایه تاکسی‌ یک میلیونی نیز مورد بررسی قرار گرفت یا خیر، خاطرنشان کرد: گزارش‌ها در این رابطه در حال بررسی است، البته کرایه یک میلیونی احراز نشد، ولی تا سیصد هراز تومان وجود داشت و مسافران در صورت تخلف می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بازرسی مشخصات تاکسی را اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

قاضی سراج همچنین با اشاره به گرانفروشی و اجحاف برخی از شرکت‌های هواپیمایی، از مردم خواست آژانس‌هایی که دوبار بلیت فروخته و به عنوان مثال برای هواپیمایی با ۲۰۰ نفر ظرفیت، به ۴۰۰ نفر بلیت فروخته‌اند به سایت سازمان بازرسی کل کشور مراجعه کرده و تمام مشکلات و گران فروشی‌ها را اعلام نمایند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: نماینده سازمان بازرسی در فرودگاه مستقر است تا تاخیر‌ها را نظارت کرده و اگر تاخیری صورت گرفت، گزارش کند.

وی همچنین گفت: افرادی که تاخیر چند ساعته داشتند با حضور نماینده ایرلاین‌ها به هتل منتقل شده و سرویس دهی لازم به ان‌ها در حال انجام و محل اسکان مسافران فراهم شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *