صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

همایش چالش‌های صنعت بازاریابی در ایران برگزار می‌شود

۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۱۷
کد خبر: ۳۹۲۱۴۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
همایش چالش‌های صنعت بازاریابی در سه پنل تخصصی؛ نیروی انسانی و چالش های آن، اطلاعات بازار و چالش های آن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، ناصر پاشاپور نیکو در نشست خبری همایش چالش‌های صنعت بازیابی در ایران اظهار کرد: در این همایش موضوعات در سه پنل تخصصی؛ نیروی انسانی و چالش های آن، اطلاعات بازار و چالش های آن، تبلیغات و چالش های آن مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه مارکتینگ در ایران به اندازه کافی شناخته شده نیست. افزود: آموزش مارکتینگ در ایران درست و به روز شده نیست و حوزه مارکتینگ در ایران فاقد نیروی کار متخصص و کارآمد است.

کارآفرین برتر کشور گفت: بازار ایران پیچیده و پر از تابوهایی ست که شکسته نشده است، اغلب شرکت‌های داخلی سنتی؛ احساس نیاز نسبت به مارکتینگ نکرده و آن را جزء هزینه چیز دیگری نمی پندارند.

پاشاپور با بیان اینکه شرکت های تبلیغاتی در بینش بسیاری از برندها تصویر بدی دارند، تصریح کرد: دغدغه سنجش تاثیرگذاری آثار تبلیغاتی در ایران وجود ندارد.

همچنین در این نشست سعید نبویان مشاور تحقیقات کیفی گفت: شرکت‌های تحقیقات بازار توانایی انجام برخی تحقیقات پایه ای ساده را هنوز ندارند.

وی افزود: فقدان رصد هر روزه بازار در ایران حس می شود و در بینش آنی مخاطبان، مارکتینگ ایران در شرایط بسیار نامطلوبی قرار دارد.

نبویان تصریح کرد: در بینش آنی مخاطبان، مارکتینگ ایران در شرایط بسیار نامطلوبی قرار دارد و این مشکلات غالبا پایه ای بوده و به عدم آموزش صحیح و تجربه کافی دست اندرکاران در این زمینه باز می گردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *