مردم از خودروسازان چه میخواهند؟
براساس نظرسنجی صورت گرفته مطالبات و انتقادات مصرفکنندگان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو پیرامون پنج محور اساسی است.
در این شرایط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با نظرسنجی از ۸۸ هزار و ۲۶۲ نفر از مشتریان خودروهای داخلی و وارداتی در بازه زمانی تابستان امسال (۱۳۹۶)، مهمترین نظرات و انتقادات مصرفکنندگان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران را بررسی کرده است.
طبق این نظرسنجی پنج محور "تاخیر در تحویل خودرو"، "ایراد داشتن خودرو در زمان تحویل"، "کم بودن تنوع آپشنها"، "عدم تناسب قیمت با کیفیت خودرو" و "تاخیر در تحویل پلاک و مدارک خودرو"؛ پنج انتقاد اصلی مصرفکنندگان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو در بازه زمانی تابستان امسال بوده است.
در میان این پنج محور انتقادی نیز بیشترین انتقاد مصرفکنندگان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو در رابطه با "تاخیر در تحویل خودرو" بوده است.
منبع: ایسنا
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *