صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

لزوم تکریم ارباب رجوع به منظور افزایش رضایت مندی و ارتقای اعتماد عمومی

۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۸۸۲۰۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
تمیزی گفت: گاهی مراجعان به جهت فشار روانی و گرفتاری پیش آمده، به کارمندان حین خدمت اهانت می‌کنند که در این مواقع نیز باید با سعه صدر رفتار کرد چراکه تکریم ارباب رجوع افزایش رضایتمندی  را به دنبال دارد.

مرتضی تمیزی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی   گفت: رفتار ما باید به گونه ای باشد که ارباب رجوع احساس آرامش و اطمینان حاصل کند که در سازمان و یا مراجع قضایی به درخواست او توجه و برابر قانون رسیدگی می شود.

تمیزی افزود:حسن سلوک مهمترین ویژگی یک کارمند است و یکی از ابعاد حسن سلوک برخورد خوب با هم نوع است.

این مقام قضایی ادامه داد: گاهی پیش می آید که مراجعان به جهت فشار روانی و گرفتاری پیش آمده، به کارمندان حین خدمت بدرفتاری و حتی اهانت می کنند که در این مواقع نیز باید با سعه صدر رفتار کرد چراکه تکریم ارباب رجوع افزایش رضایتمندی  را به دنبال دارد.

تمیزی گفت: کار کارکنان دستگاه قضایی سخت اما ارزشمند است چون مردم در زمان گرفتاری به عدلیه پناه می آورند، بنابراین رفتار ما به گونه ای باشد که مظلوم برای احقاق حق در آرامش بوده و هنجارشکن از دستگاه قضایی آسوده خاطر نباشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *