فعالیت آزادبرهای عتبات با تبلیغات گسترده/ شمسا فعال تر شود
وی با بیان اینکه برای فعالیت در زمینه اعزام زائر به اماکن زیارتی به ویژه عتبات باید به سه ضلع مثلث برنامه ریزی، جذب و ارائه خدمات توجه ویژه داشت، خواستار بازنگری در برنامهها و شیوه عمل تشکیلات شمسا و بروز رسانی آن در بخش جذب مخاطب بیشتر شد.
رئیس سازمان حج و زیارت به فعالیت گروهها و افراد غیر مجاز فعال در عرصه عتبات موسوم به آزادبرها در چرخه انتقال زائر به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: گاهی سوء رفتار این گروهها و افراد به پای شرکت شمسا نوشته میشود که در این صورت مسئولیت هیات مدیره این شرکت در اطلاع رسانی دقیقتر و جامع ترسنگین و وظیفه مدیرعامل سنگینتر خواهد شد.
معاون وزیر ارشاد با اعلام حمایت از برنامهها و فعالیت شرکت شمسا از مدیران این شرکت خواست بطور فعال وارد موضوع شوند و ضمن تبادل نظر با مدیران استانها و مدیران عامل شرکتهای مرکزی در زمینه جذب زائر و ترغیب آنها به استفاده از خدمات شرکت شمسا، راههای نوین جذب زائر را مشخص و تدوین کنند.
محمدی اوضاع و شرایط موجود کنونی جذب و اعزام زائر را متفاوت با سالهای قبل توصیف کرد و افزود: شرکت شمسا مجری اعزام هاست و ما بر این باوریم که شمسا باید این وظیفه را به صورت کاملا حرفهای و علمی انجام دهد.
وی به نقش گروهها و افراد موسوم به آزادبر در انتقال زائر به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: امروز یک فضای رقابتی جدی در عرصه جذب زائر برای عتبات وجود دارد و برخی از مجموعههای غیرمجاز با تبلیغات وسیعی که دارند علیرغم خدمات غیر قابل قبول همچنان در این عرصه مانده اند.
بنابر تاکید رئیس سازمان حج و زیارت شرکت شمسا باید تلاش کند با بکارگیری شیوههای جدید جذب، زائر را نسبت به امکانات و خدمات خود آگاه کند.
انتهای پیام/