تحول در نحوه ارائه خدمات بیمه بیکاری
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ارائه خدمات بیمه بیکاری را به صورت مکانیزه کاری نو و تحولگرایانه میان ادارات کار و شعب تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ توصیف کرد و گفت: به طور قطع با نهادینه شدن ارائه خدمات مکانیزه بیمه بیکاری علاوه بر ارتقاء رضایتمندی بیمهشدگان در راستای ارائه خدمات غیرحضوری، سرعت روند اجرای فرایندهای کاری نیز در میان ادارات کل و شعب تامین اجتماعی افزایش چشمگیری خواهد داشت.
حیدری تاکید کرد: سرعت در انجام کار، حذف کاغذ، دسترسی به پایگاه اطلاعاتی و مشاهده مراحل و روند انجام کار در ادارات کل و شعب و اطلاعرسانی به بیمهشدگان از طریق پیامک تلفنی از جمله محاسن این کار است.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ مشکلات سیستمی میان شعب و ادارات کار را از معضلات این طرح دانست و پیشنهاد داد به منظور کاهش مشکلات و نظارت سیستمی بر کل روند اجرای کار، ستادی از نمایندگان سازمان تامین اجتماعی، ادارات کل و شعب تشکیل شود تا در کمترین زمان ممکن مشکلات کاهش یابد.
شایان ذکر است این پیشنهاد مورد قبول اعضا قرار گرفت و مقرر شد در اولین نشست اعضای آن معرفی و روند مکانیزه شدن برقراری بیمه بیکاری پس از نشست نهایی در استان تهران و کلیه استانها اجرائی شود.
انتهای پیام/