صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بهترین خدمات پس از فروش در جهان از آن "لکسس" شد

۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۳۴
کد خبر: ۳۷۷۶۴۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
لکسس با پشت سر گذاشتن رقبای قدرتمند آلمانی، عنوان بهترین خدمات پس از فروش در جهان را از آن خودش کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بر اساس رتبه بندی موسسه JD Power، لکسوس با اختصاص دادن 869 از 1000 نمره که 17 نمره بیشتر از سال قبل است، با پس زدن رقبای آلمانی خودش توانست عنوان بهترین خدمات پس از فروش در جهان را به خود اختصاص دهد.

این نظر سنجی از صاحبان 547 خودرو لکسس که در 5 سال پیش خریداری شده‌اند انجام شده که در میان برند‌های لوکس، بالاترین میزان رضایت مندی مشتریان را داشته است.

به دنبال لکسس، مرسدس بنز، آئودی و ب ام و به ترتیب با نمره‌های 852، 840 و 835 در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند. با کمال تعجب، برند لند روور و ولوو نتوانستند نمره خوبی کسب کنند و در این لیست جایی ندارند.

این مطالعات نشان می‌دهد که تعیین وقت آنلاین برای رزرو وقت سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات در میان مشتریان رواج پیدا کرده است.

همچنین 93.5 درصد مشتریان اظهار کردند که خودرو پس از تعمیر رفع ایراد شده است و نیاز به مراجعه مجدد به تعمیرگاه‌ها وجود نداشت.

 

مترجم خودروکار: مازیار جعفریه

منبع: Car Advice



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *