صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مکانیزه شدن خدمات ثبتی باعث افزایش رضایتمندی مردم شده است

۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۳
کد خبر: ۳۷۶۴۴۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی گفت: با مکانیزه شدن خدمات ثبتی شاهد حذف میلیون‌ها مراجعه غیرحضوری از ادارات ثبت بوده ایم که این موضوع افزایش رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، علی اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی در بازدید و سرکشی از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان اسفراین با اقبالی رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان و نوروزی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار اسدی با اشاره به اهداف و برنامه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و تکالیف مقرر در برنامه ششم توسعه و صدور سند مالکیت تک برگی املاک دولتی خواستار گزارشی از اجرای قانون کاداستر توسط ریاست ثبت اسناد واملاک اسفراین در جلسه شورای اداری شد و افزود: با تکمیل بانک اطلاعات املاک دولتی، مردم هم به طبع دستگاه‌های دولتی وارد صحنه خواهند شد.

وی ادامه داد: این سازمان به عنوان یک دستگاه حاکمیتی، وظایف و مأموریت‌های از جمله تثبیت مالکیت، ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری، اجرای اسناد رسمی لازم الاجرا و .... در کشور را برعهده دارد.

این مقام مسئول با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی ثبت در سال‌های اخیر گفت: با تغییر و تحولات اساسی و بنیادین که در سازمان ثبت صورت پذیرفته بیش از ۹۰ درصد از خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می‌گردد.

اسدی با اشاره به بهره برداری ثبت اسناد و املاک اسفراین از فیبر نوری افزود: با مکانیزه شدن خدمات ثبتی شاهد حذف میلیون‌ها مراجعه غیرحضوری از ادارات ثبت بوده ایم که این موضوع افزایش رضایتمندی مردم را در پی داشته است وهرچه خدمات مکانیزه‌تر گردد خطای عامل انسانی نیز کمتر به طبع ان سوء استفاده‌ها وجعل نیز کاهش می‌یابد.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *