صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پرسپولیس برای تداوم رکوردش به رشت می‌رود/ استقلال می‌خواهد «یقه» سپاهان را بگیرد

۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۳۷۳۹۶۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با برگزاری ۵ بازی به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با برگزاری ۵ دیدار به پایان می‌رسد تا عملاً نیم فصل اول فوتبال ایران تمام شود.

چهارشنبه ۱۵ آذر

سپید رود رشت - پرسپولیس / ساعت ۱۵ / ورزشگاه سردار جنگل رشت

تیم‌های سپیدرورد و پرسپولیس در شرایطی روبروی هم قرار می‌گیرند که وضعیت متفاوتی در جدول لیگ دارند. سپیدرودی‌ها از ۱۴ بازی گذشته فقط ۱۲ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده ۱۵ جدول حضور دارند، اما در طرف مقابل پرسپولیس با ۳۰ امتیاز هم به عنوان قهرمانی نیم فصل رسیده و هم یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها دارد. شاگردان برانکو برای ادامه روند فوق‌العاده خود در بازی‌های خارج از خانه به رشت می‌روند که همین مسئله کار را برای سپیدرود سخت می‌کند.

تراکتورسازی - فولاد / ساعت ۱۵/ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

تراکتورِ پر نوسان این هفته کار دشواری در خانه دارد و باید از فولاد رده سومی پذیرایی کند. شاگردان گل‌محمدی که با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم جدول جا خوش کرده‌اند حریف قدرتمند را پیش روی خود می‌بینند. آن طرف میدان هم فولادی‌ها با اتکا به تفکران پورموسوی امیدوار هستند که بتوانند دست پر از تبریز به اهواز برگردند.

ذوب‌آهن - نفت تهران/ ساعت ۱۵:۱۵/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

کسب ۱۶ امتیاز و حضور در رده دهم جدول در آستانه نیم‌فصل مسلماً با آن چیزی که ذوب آهنی‌ها در ابتدای فصل پیش‌بینی‌اش را می‌کردند تفاوت‌های زیادی دارد. شاگردان قلعه‌نویی که نتوانستند تا اینجای کار انتظارات را برآورده کنند این بار میزبان نفت تهران هستند تیمی که با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول است و شاید همین مسئله ذوب‌آهنی‌ها را برای کسب پیروزی امیدوار کند.

پدیده - گسترش فولاد تبریز/ ساعت ۱۵:۴۵/ ورزشگاه ثامن مشهد

شاگردان رضا مهاجری در تیم پدیده نتایج خوبی تا هفته جهاردهم گرفتند و جزو تیم‌های بالانشین جدول هستند در طرف مقابل گسترش فولاد تبریز هم با آمدن فیروز کریمی متحول شده و فعلاً با ۱۷ امتیاز پشت سر استقلال در رده نهم جدول است. این احتمال می‌رود که جدال پدیده و گسترش فولاد به بازی جذابی در مشهد تبدیل شود.

استقلال - سپاهان/ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه آزادی تهران

استقلالی‌ها در اخرین بازی نیم‌فصل او میزبان سپاهانی هستند که مثل آنها نتوانسته انتظارات را در نیم‌فصل برآورده کند. استقلال که با ۱۷ امتیاز در رده هشتم جدول است امیدوار است تا در روز‌های افت سپاهان بتواند «یقه» این تیم را در ورزشگاه آزادی بگیرد و ۳ امتیاز خانگی را به حساب خود واریز کند. شاگردان کرانچار با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول هستند و برای اینکه بیش از این وضعیتشان در جدول خراب نشود چشم به سه امتیاز این بازی دوخته‌اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *