صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حواشی جالب مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه+تصاویر

۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰:۱۴
کد خبر: ۳۷۳۱۵۲
پایگاه خبری «دیلی میل» در گزارشی به مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه پرداخته و می‌نویسد که ستاره‌های سابق و حال حاضر فوتبال در این مراسم گرد هم آمدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه خبری «دیلی میل» در گزارشی به مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه پرداخته و می‌نویسد که ستاره‌های سابق و حال حاضر فوتبال در این مراسم گرد هم آمدند.

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 روز جمعه در سالن کنسرت کاخ کرملین در شهر مسکو پایتخت این کشور آغاز شد.

در ابتدای مراسم «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و جانی اینفانتینو رئیس فیفا در جایگاه حاضر شدند و به ایراد سخنرانی‌های کوتاهی پرداختند.

پایگاه خبری دیلی‌میل در گزارشی به این مراسم پرداخته و نوشت: در حالی که ستارگان حال حاضر و گذشته فوتبال جهان در روسیه گرد هم آمدند مارادونا و پله در این مراسم رقابت را کنار گذاشتند.

اجرای این مراسم به عهده گری لینِکر، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و ماریا کوماندنایا، مجری روس بود و گوی‌ها نیز توسط دیه‌گو مارادونا، فابیو کاناوارو، کارلوس پویول، لوران بلان، گوردون بنکس، نیکیتا سیمونیان، کافو و دیه‌گو فورلان برداشته شد.

دیلی میل می‌نویسد: افسانه‌های فوتبال جهان در مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه حضور داشتند.

در ادامه این گزارش آمده است: لیستی بی‌پایان از نام‌ها وجود دداشت؛ بزرگان حال حاضر و گذشته فوتبال که معجزات زیبایی را خلق کرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *