افزایش گردش مالی راه حل خروج از رکود/ مشتریان خودرو خدمات ویژه می خواهند
وی با اشاره به برنامه و طرحهای پیشنهادی خود برای مبارزه با رکود اقتصادی گفت: یکی از راه حل های رفع رکود اقتصادی ایجاد گردش مالی است، اگر نمی توان حجم گردش مالی را افزایش داد بهتر است که به میزان گردش آن افزود و در این راستا قدم برداشت، بسیاری از خریداران خودرو به منظور خرید به دفاتر مرکزی شرکت ها مراجعه میکنند چرا که تصور می کنند خدمات بهتری دریافت خواهند کرد در حالی که با مراجعه به نمایندگی های مجاز آن خودروساز ضمن ایجاد گردش مالی بیشتر از طریق تزریق سرمایه به شبکه بزرگتر پرسنلی و سلسله مراتب مالی گسترده تر، می توانند از خدمات خاصی که آن نمایندگی بخصوص در اختیارشان قرار می دهند بهره مند شوند.
وی ادامه داد: طرح دیگر، ارائه تست رانندگی برای مشتریان پیش از خرید هر محصول است، طرح تعویض نوروزی نیز یکی دیگر از طرح های موفق است که در ایام نوروز اجرا شده و در صورتی که خودرو مشتری به هر دلیل در ایام نوروز زمین گیر شود، یک خودرو جایگزین در محل به او تحویل می شود. سایر طرح های پیشنهادی شامل کارواش رایگان یک ساله، ارائه خدمات و سرویس های دوره ای در محل، ارسال رایگان خودرو در سراسر کشور درب منزل مشتری و ... است.
خسرواتی تاکید کرد: فلسفه کلی این خدمات منحصر به فرد، احترام به شخصیت و تکریم مشتری است، تنها یک یادگاری کوچک صرفا برای ادای احترام و عذرخواهی از مشتری به دلیل مشکل پیش آمده می تواند بر مشتری تاثیر بسزایی بگذارد و او را به مشتری وفادار و راضی بدل کند.
انتهای پیام/