صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

همکاری هاوال و بهمن کلید خورد/ پرفروش‌ترین شاسی بلند چین، به ایران می‌آید+تصاویر

۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۲۴
کد خبر: ۳۷۱۵۲۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
گروه خودروسازی بهمن و خودروسازی هاوال امروز رسما فعالیت مشترک خود در ایران را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، در نخستین روز از دومین نمایشگاه خودرو تهران، گروه خودروسازی بهمن، از شریک چینی جدید خود رونمایی کرد.

 

محمد ضرابیان، عضو هیات مدیره گروه بهمن، در این مراسم گفت: بهمن موتور اولین شرکت خودروساز سبز در کشور بوده و همه استاندارد‌های آلایندگی را رعایت کرده است. این شرکت پیشرو در تولید محصولات نوین و با کیفیت بوده است.

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته ما توسعه ۳۰ درصدی در زیرساخت‌های تولیدی را شاهد بودیم و توان و تولید خودرو‌های سواری با افزایش یک خط تولید افزایش پیدا کرده است.

 

 

عضو هیات مدیره گروه بهمن درباره همکاری با شرکت هاوال؛ بیان کرد: گریت وال بزرگترین شرکت تولید خودرو‌های SUV در کشور چین است و بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه در کشور چین را داراست این مرکز با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بنا شده است.

 

 

ضرابیان با اشاره به پراکندگی برند هاوال در دنیا، اظهار کرد: این برند در ۴۰ نقطه دنیا فروش دارد که در سال ۲۰۱۶ بیش از ۹۳۸ هزار دستگاه فروش داشته است. این در حالی است که سهم فروش کلی برند گریت وال در همان سال یک میلیون و ۱۰۰ هزار دستگاه بوده است.

 

 

وی افزود: سه محصول مد نظر ما برای عرضه به بازار ایران، قطعا عنوان پرفروش ترین  SUV ها را به خود اختصاص خواهند داد. 
 
عضو هیات مدیره گروه بهمن درباره  مدل های مورد نظر تصریح کرد: H2، H6 و H9 سه محصولی هستند که از برند هاوال برای عرضه به بازار ایران توسط گروه بهمن در نظر گرفته شده است.
 
 

استیون، مدیر بازار‌های صادراتی گریت وال، نیز در این مراسم اظهار کرد: هاوال به عنوان یک برند مستقل انواع خودرو‌های SUV را به بازار عرضه می‌کند و به مدت ۱۴ سال پرفروش‌ترین شاسی بلند‌های چین را به بازار عرضه کرده است.

 

وی ادامه داد: ایران یکی از بازار‌های مهم برای هاوال است و مدیران گریت وال می‌دانند که مشتریان ایرانی بسیار باهوش هستند بنابراین انتخاب شریک تجاری را با دقت انجام دادند.

 

 

مدیر بازار‌های صادراتی گریت وال تاکید کرد: علاوه بر عرضه محصولات جدید در ایران ما و گروه بهمن این تعهد را می‌دهیم که بهترین خدمات را برای جلب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان ارائه دهیم.

 

 

همچنین در این مراسم داودزاده مدیرعامل بهمن موتور، در پاسخ به اینکه اولین محصول این مشارکت چه خواهد بود؟ توضیح داد: اولین محصول H۲ خواهد بود که تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد. همچنین داخلی سازی با ۳۱ درصد آغاز می‌شود که این مهم با قطعه سازان داخلی هماهنگ شده است و از این نظر پشتوانه قدرتمندی داریم چرا که بزرگترین قطعه ساز ما در عین حال مالک بخشی از سهام ما است.

 


تیراژ تولید را بر اساس آمار فروش بالای این محصول در چین بنا نهاده ایم و از این رو بین ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت تولید خطوط بهمن به تولید هاوال اختصاص خواهد یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *