صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

2 بازیکنی که جذب کردیم بازیکن آزاد بودند/ بارها از فدراسیون والیبال خواهش کردم جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود

۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۳۶
کد خبر: ۳۶۳۸۶۶
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال سارویه ساری گفت: من بارها از فدارسیون والیبال خواهش کردم تا جلسه کمیته انضباطی تشکیل و وضعیت 2 بازیکن ما مشخص شود.

بهزاد محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با شکست تیمش مقابل شهرداری تبریز از هفته پنجم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: من قبل از دیدار با شهرداری تبریز گفته بودم که کار بسیار سختی در تبریز داریم. چون هم شهرداری تیم خوبی است و هم هواداران تبریزی تیم شهرشان را به شدت تشویق خواهند کرد.

وی ادامه داد: حدود 10 روزی است که تیم ما شکل کامل خود را گرفته است، مقابل تیم شهرداری تبریز هم بازی خوبی انجام دادیم اما به هرحال برخی اشتباهات فردی باعث شکست‌مان مقابل تیم حریف شد اگر داورها به خوبی قضاوت می‌کردند شاید نتیجه بازی عوض می‌شد.

سرمربی تیم والیبال سارویه ساری تصریح کرد: در ست سوم با تغییری که در ترکیب اصلی تیم دادیم، روند بازی هم تغییر کرد. نکته دیگر این بازی این بود که مربی تیم حریف داخل زمین می‌رفت. شاید قوانین والیبال تغییر کرده که مربی تیم شهرداری تبریز در حین بازی 2 بار به داخل زمین رفته است. تیم من وقتی درحال نتیجه‌گیری بود، سرمربی تیم حریف داخل زمین شد و داور باید با کارت قرمز او را جریمه می‌کرد.

وی در پایان صحبت‌هایش در رابطه با جذب 2 بازیکن تیم هاوش گنبد، خاطرنشان کرد: ما زمانی که تیم ایرانیان گنبد منحل شد، 2 بازیکن این تیم را به خدمت گرفتیم که قانونا این بازیکنان، بازیکن آزاد بودند. من بارها از فدراسیون والیبال خواهش کردم که جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود تا وضعیت این 2 بازیکن مشخص شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *