همه چیز درباره ترمز الکترومغناطیسی
ترمزهای الکترومغناطیسی به وسیله نیروی برق کار میکنند و هیچ گونه مکانیزم هیدرولیکی در آن دخیل نیست.
در سیستمهای هیدرولیکی کلیه عملگرهای مدار توسط فشار هیدرولیکی روغن ترمز فعال میشوند، در حالی که در سیستم الکترومغناطیسی کلیه عملگرها با جریان الکتریکی عمل میکنند. در تکنولوژی جدید، ولتاژی که سیستم جهت فعال سازی به آن نیاز دارد، ۴۰ ولت است.
مانند سیستم ترمز ABS که به هنگام بروز مشکل، ترمزها به حالت عادی بر میگردند، این سیستم نیز در صورت خرابی در مدارها یا موتور الکتریکی، از حالت پشتیبانی استفاده میکند که راننده همچنان قادر به ترمزگیری باشد.
منبع: خودروکار
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *