صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

با این پنج ترفند به صفحه اول گوگل بیایید

۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲:۰۳
کد خبر: ۳۵۷۵۷۷
امروزه یکی از رایج‌ترین چالش‌ها دیده شدن در جست‌وجوهای گوگل است و مسلما همه کسب‌وکارها به‌دنبال آن هستند که سایتشان در صفحه نخست گوگل دیده شود. اما حقیقت این است که نمی‌توان همه این کسب‌وکارها را در صفحه نخست جای داد. از طرف دیگر، گوگل همواره درحال تغییر الگوریتم‌هایی است که اساس کار موتور جست‌وجوی گوگل هستند.

به گزارش گروه فضای مجازی ،امروزه یکی از رایج‌ترین چالش‌ها دیده شدن در جست‌وجوهای گوگل است و مسلما همه کسب‌وکارها به‌دنبال آن هستند که سایتشان در صفحه نخست گوگل دیده شود. اما حقیقت این است که نمی‌توان همه این کسب‌وکارها را در صفحه نخست جای داد. از طرف دیگر، گوگل همواره درحال تغییر الگوریتم‌هایی است که اساس کار موتور جست‌وجوی گوگل هستند.در ادامه، راهکارهایی موثر برای برنده شدن در این رقابت برای شما ارائه می‌شود.

۱- از واژه‌های کلیدی درست استفاده کنید

انتخاب واژه کلیدی به‌اندازه‌ای مهم است که همه صاحب‌نظران آن را جزو اساسی فرایند سئو می‌دانند. درباره این واژه‌ها تحقیق کنید، آنها را بهبود بخشید و با نرم‌افزار SERPs روی عملکرد آنها نظارت داشته باشید. دقت کنید که هر چه عبارت کلیدی شما کوتاه‌تر باشد، رتبه‌بندی آن در SERPs دشوارتر است. اگر سایت تازه‌تاسیسی داشته باشید کارتان سخت‌تر نیز می‌شود.

۲- محتوای خود را بهینه کنید

بدون محتوا صحبت درباره فرایندی به‌نام سئو بی‌معنی است. به هر حال دقت کنید که الگوریتم گوگل دوست‌دار محتوای تازه است. در دنیای بازاریابی محتوا، محتوای خوب به‌ معنی سئوی خوب است و سئوی خوب باعث بهبود محتوا می‌شود. هنگام تولید محتوا توجه داشته باشید که:

* یک واژه کلیدی اصلی همراه با یک یا دو واژه ثانویه داشته باشید

* تعداد کلمات توصیه‌شده برای وبلاگ‌ها حدود ۵۰۰ و برای مقالات حدود ۱۰۰۰ کلمه است

* محتوا باید تا جای ممکن تازه، غیرتکراری، علمی و باارزش باشد

۳- لینک‌های با کیفیت ایجاد کنید

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای دخیل در الگوریتم رتبه‌بندی موتور جست‌وجوی گوگل ایجاد لینک بوده و فرایند لینک‌سازی به‌معنای کسب هایپرلینک از سایت‌های دیگر به سایت خودتان است.

درواقع هایپرلینک (که معمولا با نام لینک شناخته می‌شود) راهی برای جابه‌جایی از یک سایت به دیگری است. برای بردن گوی رقابت صفحه نخست گوگل باید لینک‌های باکیفیت ایجاد کنید. خود گوگل صراحتا به اهمیت این موضوع اشاره دارد.

برای ایجاد لینک‌های با ارزش استراتژی‌های زیر را مدنظر داشته باشید:

پست‌های مهمان به اشتراک بگذارید. توصیه می‌شود که این فرایند را تنها در سایت‌های مرتبط با کسب‌وکار خودتان انجام دهید. تا جای ممکن مخاطبان پست‌های مهمان خود را متقاعد کنید که وارد صفحه مرجع این پست که همان سایت شما است شوند.

به‌دنبال لینک‌های خراب یا اصطلاحا شکسته مرتبط با بازار خود بگردید و به‌جای آنها لینک‌هایی مرتبط با این موضوع در سایت خود جایگزین کنید. با کمک به افراد، نظر آنها را به سایت خود جلب کنید.

۴- کسب‌وکار خود را در گوگل مپ ثبت کنید

درواقع نقشه گوگل به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به‌طور مستقیم با مشتریان در ارتباط باشند. مشتریان شما به‌محض جست‌وجوی نام کسب‌وکار شما در صفحه جست‌وجو، روی نقشه یا +Google جزئیات تماس شما را می‌بینند. دقت داشته باشید که جزئیات کسب‌وکار شما در همه پروفایل‌های کاری یکسان باشند.

۵- سایت خود را مناسب تلفن‌های هوشمند طراحی کنید

موبایل‌ها را دست‌کم نگیرید. درواقع این روزها این دستگاه‌های هوشمند و کوچک لزوم سئو را بسیار پررنگ‌تر کرده‌اند، زیرا سهم قابل‌ملاحظه‌ای از جست‌وجوهای گوگل توسط این دستگاه‌ها صورت می‌گیرد. فاکتورهای زیادی برای بهینه‌سازی یک سایت برای گوشی‌های همراه وجود دارد. مطمئن شوید که از یک متخصص بدین منظور کمک می‌گیرید.

 

 

 

 

 

 

منبع:ایسنا



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *