صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جلالی: مقابل پرسپولیس 80 دقیقه دفاع نکردیم/ حرکت آقاخان پس از زدن گل اصلا خوب نبود

۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۴۹۷۳۴
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: این نگاه را که ما 80 دقیقه مقابل پرسپولیس دفاع کرده باشیم، نمی‌پذیرم.

به گزارش گروه ورزشی ، مجید جلالی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر با اشاره به این مسابقه اظهار داشت:‌ وقتی در این شرایط به پرسپولیس رسیدیم، می‌توانیم بگوییم آنها تیمی بی‌رقیب هستند و ما سعی کردیم بیشتر به تیم انرژی بدهیم و از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: به بازیکنان‌مان روحیه دادیم و از طرفی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس را در نظر گرفتیم. بازیکنانم بازی باشکوهی انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اعتراض بختیار رحمانی به تعویضش و اینکه بعد از تعویض به رختکن رفت، اظهار داشت: من متوجه نشدم و بعداً این موضوع را بررسی می‌کنم.

جلالی در واکنش به این مسئله که ریسک کرد و پیام نیازمند را درون دروازه قرار داد، گفت: به‌هر حال این تصمیمی بود که مجموعه ما گرفت و داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های ما نقش زیادی در این تصمیم داشت. ما دوست داریم بازیکنان جوان را به ترکیب تیم اضافه کنیم و این کار را انجام دادیم. حتی روی نیمکت ما پنج بازیکن جوان نشسته بودند و پیام نیازمند هم نشان داد اعتماد بی‌موردی به او نکرده‌ایم. می‌توانم بگویم یک دروازه‌بان جوان خوب به مجموعه دروازه‌بانی کشور اضافه شده است.

وی در خصوص اینکه تیمش 80 دقیقه در لاک دفاعی فرو رفته بود و آیا این مسئله را قبول دارد یا نه، خاطرنشان کرد: این نگاه را که ما 80 دقیقه دفاع کرده باشیم، نمی‌پذیرم. من با مجموعه بضاعت خودم مقابل تیمی بازی می‌کنم که از بهترین تیم‌های آسیاست. با نیمکتی که هیچ تیمی در آسیا هم نیمکت آنها را ندارد. ما سعی کردیم با هر دو حمله آنها یک حمله داشته باشیم. این هم به بضاعت ما بستگی داشت و اگر ما مهاجم سرعتی داشتیم، شاید بیشتر آنها را تحت‌تأثیر می‌گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان سپس در خصوص ناراحتی بختیار رحمانی از تعویضش توضیح داد: مشکلی خاصی وجود ندارد. این بازیکن 17 سال سن داشت که او را به رده بزرگسالان فولاد آوردم و مشکلی نبود. با روحیات او آشنا هستم.

جلالی در خصوص نوع شادی گل مرتضی آقاخان تصریح کرد: حرکت او اصلاً خوب نبود و به هیچ وجه کار خوبی انجام نداد. همان موقع که نزدیک من شد به او گفتم و بین دو نیمه هم گفتم. این بازیکنان به هر حال جوان هستند و تحت تأثیر قرار می‌گیرند. این بازیکن بعد از بازی هم از من عذرخواهی کرد و به نظرم دلیلی ندارد وقتی گل زده‌ایم بخواهیم چنین کارهایی کنیم و هواداران حریف را هم احساسی کنیم. من این مسائل را نمی‌پسندم.

وی در خصوص اینکه ظاهراً اولتیاتومی به او داده شده و آیا با این موضوع موافق است یا خیر، گفت: اصلاً. در تمام سال‌هایی که کار کردم به جز یک مورد در بازی با تراکتورسازی و فجرسپاسی چنین مسائلی را تجربه نکرده‌ام. در تراکتورسازی هم به مدیران باشگاه گفتم اگر ببازم که شما من را نمی‌خواهید و اگر این بازی را ببرم من با شما همکاری نمی‌کنم. اصلاً نمی‌دانم اولتیماتوم یعنی چه و مشخص نیست این روش‌ها از کجا به فوتبال ما آمده است. شما مربی و عملکرد او را ببینید و او را به جلسه دعوت کنید اگر از عملکردش راضی نبودید بگویید خداحافظ و تمام.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *