راه اندازی شبکه تلفن همراه شاتل/عرضه سیم کارت با کد 0988
وی افزود: این گروه با بیش از 1300 نفر نیروی انسانی متخصص و با گسترش دامنه توزیع خدمات خود در استانهای مختلف از طریق حدود 400 دفتر نمایندگی، حدود 1000 عامل فروش و بیش از 2500 نفر نیروی انسانی توانسته سراسر کشور را تحت پوشش خدمات قرار دهد.
شانه ساز زاده در توضیح شبکه تلفن همراه شاتل موبایل گفت: این شبکه در سال 94 و با هدف تمرکز روی نسلهای جدید خدمات ارتباطی بی سیم مبتنی بر شبکههای تلفن همراه TD-LTE و Wi-Fi عمومی تأسیس شد و در اسفند سال 95 موفق به دریافت پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه از سوی سازمان تنظطیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای همراه کشور شد.
رئیس هیئت مدیره شاتل عنوان کرد: شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکین خود ارائه میدهد و هم اکنون با طراحی ، آماده سازی و یکپارچه سازی کلیه موارد فنی هسته شبکه تلفن همراه با قابلیت همگرایی خدمات ثابت وسیار در مر حله بهره برداری شبکه کامل و سراسری خود به عنوان نخستین اپراتور حقیقی نوع اول تلفن همراه کشور قرار دارد.
وی در ادامه به ویژگیهای خدمات این سیم کارت اشاره و بیان کرد: کاهش تعرفههای موبایل به گونه ای که برای تلفن ثابت یک پنجم وبرای موبایل یک بیستم محاسبه شده ، کیفیت صدای HD در مکالمات درون گروهی قابلیت استفاده از دفترچه تلفن نمونهای از خدمات این شرکت است.
شانه ساززاده با اشاره به نمایندگیهای گسترده اینترنت شاتل در سراسر کشور گفت: با راه اندازی این سیتم به دنبال ایجاد تجربههای متفاوت برای مشترکین هستیم تا از محصولات و خدماتی مقرون به صرفه، خدمات پس از فروش تلفنی 24 ساعته ، پوشش شبکه ای نزدیک به 600شهر ، خدمات روئینگ بین المللی مقرون به صرفه ، پوشش سراسری شبکه نمایندگی بالغ بر 900 نقطه و از پیش شماره ای منحصر به فرد استفاده کنند.
در ادامه نشست آرش کریم بیگی مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل در خصوص پتانسیلهای شبکه تلفن همراه کشور گفت: تا به امروز 156 میلیون سیم کارت در کشور عرضه شده که از این تعداد 83 میلیون مشترک فعال در تمام اپراتورها داریم که بنا بر آمار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضریب نفوذ شبکه تلفن همراه د ر حدود 104 درصد است که این به معنای اشباع بودن بازار تلقی می شود.
وی در ادامه به ابزارها و راهکارهای فعالیت در بازار اشباع تلفن همراه اشاره و بیان کرد: پیاده سازی ترابرد سازی، کاهش قواعد رگلاتوری و ورود به MVNO از نمونه راهکارهای پیش روی ماست.
مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل مهمترین مزیت این شبکه تلفن همراه را دارا بودن هسته کامل و مستقل ا ز سایر اپراتورها دانست و گفت: این مزیت امکان بازفروشندگی و دسترسی بدون محدودیت را به ما میدهد و از طریق زیرساختهای شاتل به فروشندگان ثابت امکان فروش خدمات داده میشود.
حسن بیگی عنوان کرد: در سیستم خدمات پس از فروش به دنبال گسترده تر کردن خدمات دهی از یک یاا دو زبان مختلف به زبانها و گویشهای متفاوت هستیم.
وی اظهار کرد: متقاضیان این سیم کارت با پیش شماره 0988 امکان خرید این سیم کارت را دارند که در آینده نیز می توانند از خدماتی مانند شاتل باکس و دانلود سنتر استفاده کنند.
حسن بیگی مزیت دیگر این سیم کارت را ارائه خدمات سیم کارت اعتباری دائمی و ترکیبی دانست به گونهای که یک مشترک بر اساس نیازش بخشی از خدمات پس پرداخت و بخشی را پیش پرداخت میتواند انتخاب کند.
همچنین خریداران میتوانند در صورت انتخاب بستههای اینترنتی بخش باقیمانده دیتای خود را به دوره قبل منتقل کنند.
مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل تصریح کرد: این شبکه سرویسهای خانوادگی و گروه دوستانه برای ارتباط مقرون به صرفه تر در اختیار متقاضیان خود قرار میدهد و همچنین از امکاناتی مانند مدیریت حساب اینترنتی، رومینگ مکالمه ودیتا وسرویسهای ارزش افزوده از تعرفه ویژه اینترنت استفاده کنند.
حسن بیگی در ادامه به برخی از تعرفه های این سیم کارت اشاره و بیان کرد: مکالمه داخل شبکهای 555 ریال و بیرون شبکهای 888 ریال مدنظر قرار گرفته برای پیامک فارسی 111 ریال و پیامک انگلیسی 222 ریال محاسبه شده و تعرفه اینترنت آزاد 75 هزارم ریال تا 6 دهم ریال ارزش گذاری شده است.