صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کار سخت پارس جنوبی در اهواز/ پیکان پیروزی می‌خواهد

۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۳۴۱۶۴۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
هفته پنجم لیگ برتر با برگزاری 3 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری 3 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

استقلال و خوزستان - پارس جنوبی جم/ ساعت 20:15 / ورزشگاه غدیر اهواز

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که تیم تازه لیگ برتری شده پارس جنوبی بعد از گذشت 4 هفته از لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشد. با تیم‌هایی مانند پرسپولیس و سایپا رقابت داشته باشد. شاگردان تارتار نشان دادند می‌توانند با ارائه فوتبال چشم‌نواز جز مدعیان لیگ امسال باشند هرچند بازی پیش رو خارج از خانه و مقابل تیم سخت‌کوش استقلال خوزستان برگزار خواهد شد. پارسی‌ها برای ادامه روند فوق‌العاده خود در لیگ باید از سد استقلال خوزستان آن هم در خانه حریف عبور کنند که کار بسیار دشواری است.

پیکان- فولاد خوزستان/ ساعت 20:15 / ورزشگاه شهدای شهرقدس

با گذشت 4 هفته از فصل جدید لیگ برتر پیکان مجید جلالی فقط 2 امتیاز کسب کرده تا از همین حالا فشار روی جلالی و تیمش زیاد شود. جلالی خوب می‌داند عدم پیروزی در این بازی خانگی می‌تواند به قیمت از دست رفتن شغلش تمام شود.

پیکان کار دشواری مقابل فولاد خوزستانی دارد که هفته پیش 3 امتیاز خانگی کسب کرده. باید دید تقابل اندیشه‌های جلالی و پورموسوی به کجا کشیده می‌شود.


سیاه‌جامگان- نفت تهران/ ساعت 21:00/ ورزشگاه ثامن مشهد

سیاه‌جامگان بعد از کسب 1 امتیاز شیرین مقابل پرسپولیس در هفته گذشته حالا با روحیه‌ای بالا روبروی نفتی قرار می‌گیرد که وضعیت خوبی در جدول ندارد و هفته پیش هم مقابل تراکتور سازی تن به شکست داد. باید دید در نهایت اندیشه‌های میثاقیان پیروز این بازی است یا تاکتیک‌های درخشانی.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *