قدردانی از ۴۰ روابط عمومی برتر در آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران
سفیدی افزود: امتیاز هر روابط عمومی بر اساس ارزیابی و ممیزی تعیین میشود و قرار است ممیزی از روابط عمومیهای داوطلب تا بیستم مرداد با حضور 90 صاحبنظر، استاد و محقق روابط عمومی انجام پذیرد.
وی با اشاره به اینکه در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی 81 شاخص مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن نیز به روابط عمومیها برای آگاهی از وضعیت خود و اصلاح امور اعلام میشود، تصریح کرد: یک روابط عمومی سرآمد باید در همه ابعاد و جنبهها از عملکرد و ساختار تا رویکرد و کارایی در سطح بالایی باشد.
وی تعالی خواهی را مقدمه پیشرفت و رسیدن به جایگاه رفیع در روابط عمومی قلمداد کرد.
سفیدی افزود: چهارشنبه 25 مردادماه در تالار شهید مطهری در دانشگاه تربیت مدرس که با حضور 300 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی برگزار خواهد شد، ضمن برگزاری 2 کارگاه آموزشی برای تبیین و آموزش مفهوم تعالی و سرآمدی روابط عمومی، علاوه بر روابط عمومیهای سرآمد، از «مدیران تعالی گر ارتباط» نیز تقدیر خواهد شد.
وی سرآمدی و تعالی را یک بسته ترکیبی اعم از رویکردها، عملکردها و ساختارها دانست که میتواند روابط عمومیها را به سوی پیشرفت رهنمون سازد.
سفیدی با تقدیر از روابط عمومیهای داوطلب، اظهار داشت؛ هم اینک ممیزی از روابط عمومیهای داوطلب در سراسر کشور در حال انجام است.