وقتی کسی نمیداند اسپانسر تبلیغات محیطی کدام شرکت است/ ادامه ابهام در قراردادهای تجاری
هنوز کسی نمیداند دقیقا چه شرکتی اسپانسر تبلیغات محیطی سازمان لیگ است.
به گزارش خبرنگارگروه ورزشی ، دوره هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران از تاریخ 5 مرداد به صورت رسمی در شرایطی آغاز خواهد شد که هنوز معلوم نیست اسپانسر تبلیغات محیطی لیگ برتر بر عهده چه شرکتی خواهد بود.
سال گذشته بعد از پایان قرارداد دو ساله شرکت ایران نوین با سازمان لیگ، سازمان لیگ به سختی توانست با اسپانسر جدید پس از برگزاری مزایده قرارداد منعقد کند. همه به یاد دارند که هفتههای ابتدایی لیگ برتر هم اسپانسر تبلیغات محیطی مشخص نبود و در کنار زمین مسابقات در ورزشگاههای مختلف تابلوهای تبلیغاتی وجود نداشت.
با این حال با گذشت چند روز تبلیغات به شرکت پردازش از زیر مجموعههای شرکت فناپ با عقد قراردادی دو ساله داده شد. مدیران این شرکت بعد از مدتی اقدام به راه اندازی سامانه هواداری 3040 کردند که این اتفاق باعث درگیری سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی که برای خودشان سامانه هواداری جداگانه داشتند با اسپانسر سازمان لیگ شد.
سال گذشته بعد از پایان قرارداد دو ساله شرکت ایران نوین با سازمان لیگ، سازمان لیگ به سختی توانست با اسپانسر جدید پس از برگزاری مزایده قرارداد منعقد کند. همه به یاد دارند که هفتههای ابتدایی لیگ برتر هم اسپانسر تبلیغات محیطی مشخص نبود و در کنار زمین مسابقات در ورزشگاههای مختلف تابلوهای تبلیغاتی وجود نداشت.
با این حال با گذشت چند روز تبلیغات به شرکت پردازش از زیر مجموعههای شرکت فناپ با عقد قراردادی دو ساله داده شد. مدیران این شرکت بعد از مدتی اقدام به راه اندازی سامانه هواداری 3040 کردند که این اتفاق باعث درگیری سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی که برای خودشان سامانه هواداری جداگانه داشتند با اسپانسر سازمان لیگ شد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *