صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تبریک کمیته ملی المپیک بابت قهرمانی کاراته در رقابت‌های قهرمانی آسیا

۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴:۴۵
کد خبر: ۳۲۹۴۴۴
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
کمیته ملی المپیک طی پیامی درخشش کاراته‌کاران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب عناوین متعدد قهرمانی این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان،جوانان،امید و بزرگسالان را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک فوق آمده است:

«درخشش و قهرمانی های متعدد کاراته کاران نوجوان،جوان، امید و بزرگسالان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان و کسب 42 مدال ارزشمند این مسابقات نشان از پشتوانه سازی و پتانسیل خوب این رشته و تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان اعزامی در تمرینات آماده سازی، برای حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها دارد.

افتخار آفرینان شیر دلی که غیرتمندانه به مصاف رقبای آسیایی خود رفتند تا با فتح سکوهای متعدد قهرمانی این رقابت‌ها،بارها و بارها ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان، سرود ملی میهن اسلامی‌مان را در سالن برگزاری مسابقات طنین‌انداز کنند.

ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور به مدیریت و مسئولین زحمتکش فدراسیون که در مدتی کوتاه، توانستند آرامش خوبی در این رشته مدال آور ایجاد نمایند و به کادر فنی وافتخار آفرینان اعزامی به این رقابت‌ها تبریک و خسته نباشید گفته و برای خانواده بزرگ کاراته کشور در دیگر رقابت‌های پیش‌رو به خصوص بازی‌های المپیک 2020 آرزوی موفقیت و سربلندی دارد».



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *