صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

روش‌های عجیب و غریب برای قالب‌کردن خودروی چینی به مردم + عکس

۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۳۵
کد خبر: ۳۲۵۷۱۲
امروز خودروهای رنگ‌و‌لعاب‌دار چینی که از کیفیت بالایی هم برخوردار نیستند با ارائه تخفیفاتی قابل توجه در بازار به فروش می‌رسد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، در چند سال اخیر حضور خودروسازان چینی در بازار کشور رونق زیادی پیدا کرده و آن‌ها با شگردهای مختلف سعی در فروش محصولات خود دارند. شرکت‌های چینی با تنوع محصول و ارائه تخفیفات مختلف سعی در جذب مشتری برای محصولات خود دارند که به‌حق هم تا حدودی در این زمینه موفق شده‌اند. امروز خودروهای رنگ‌و‌لعاب‌دار چینی که از کیفیت بالایی هم برخوردار نیستند نسبت به محصولات داخلی فروش خوبی داشته و هر روز تعداد آن‌ها در خیابان‌های کشور افزایش پیدا می‌کند، این در حالی است که خودروسازان داخلی همچنان بر تولیدات گذشته خود اصرار می‌کنند و تلاشی برای تولید محصولات جدید به بازار نمی‌کنند.

اگر فقط سری به نمایندگی‌های فروش خودروهای چینی بزنید با روش‌های متنوع برای فروش این خودرو‌ها مواجه می‌شوید که در نگاه اول بسیار تعجب برانگیز است، به‌عنوان نمونه یکی از این شرکت‌ها به‌ازای خرید نقدی یکی از محصولات خود جایزه ۲۰۰ هزار تومانی را برای خریداران تا ۲ سال در نظر گرفته است. نمایندگی دیگری به خریداران می‌گوید "فقط ۳ میلیون تومان پیش‌پرداخت بدهید و مابقی قیمت را به هر طریق که می‌توانید پرداخت کنید".

در حال حاضر اعلام همین تبلیغات باعث شده تا علی‌رغم بی‌کیفیت بودن خودروهای چینی مردم به خرید آن‌ها تشویق شوند. اما به‌اعتقاد فعالان بازار مشتری اول و آخر خودروهای چینی شخص خریدار است و کمتر کسی در خرید آن‌ها سودی کرده است.

اما باید به این نکته هم توجه داشت که بخش زیادی از سود شرکت‌های خودروساز چینی فروش خودرو نیست بلکه آن‌ها قطعات را با درجه‌های مختلف راهی بازار کرده و آن‌ها را به فروش می‌رسانند به‌نحوی که بیشترین سود آن‌ها از محل همین فروش قطعات یدکی خودرو است.
 
 

 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
منبع:تسنیم


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *