واکنش وزارت بهداشت به مشکلات مالی مراکز درمانی یک استان
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: خط قرمز ما ارائه خدمت مناسب به مردم و محافظت مالی از بیماران است و از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهیم کرد.
سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: تهیه هر نوع دارو و ملزومات پزشکی به عهده بیمارستان ها است گرچه بیمهها در پرداختها تاخیر قابل توجهی دارند و شرکتهای تامین کننده دارو و سایر ملزومات پزشکی بیمارستانها را تحت فشار قرار داده اند، ولی با فداکاری و ایثاری که در سیستم وجود دارد، روند خدمت رسانی در حال انجام است.
حریرچی افزود: خط قرمز ما ارائه خدمت مناسب به مردم و محافظت مالی از بیماران است و حتی در یک مورد هم اجازه نخواهیم داد تاخیری در ارائه خدمت به بیماران اورژانسی و غیراورژانسی ایجاد شود.
قائم مقام وزیر بهداشت افزود: در مواردی که مشکلات در بعضی از مراکز شدت بیشتری پیدا میکند هیاتهای کارشناسی و مدیریتی از ستاد وزارت بهداشت اعزام میشوند و ضمن بررسی، مشکل را حل میکنند.
حریرچی در پایان افزود: ما به مردم اطمینان میدهیم که خدمت گذارانشان از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهند کرد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *