صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آستانه تحمل جامعه برای پذیرش بحران‌های اقتصادی تمام شده است

۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷:۲۱
کد خبر: ۳۲۲۵۲۳
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کشور دیگر فرصتی برای آزمون و خطا ندارد، گفت: آستانه تحمل جامعه برای پذیرش بحران‌های اقتصادی تمام شده است.
معصومه آقاپورعلیشاهی درگفت‌وگو باخبرنگار گروه سیاسی درباره شاخصه های کابینه دوازدهم اظهار کرد: در این مورد، نظرات و خواسته‌های زیادی مطرح است و خود آقای رئیس جمهور شاخصه‌های بسیار مهمی در نظر دارند.

وی ادامه داد: یکی از شاخصه‌هایی که رئیس جمهور هم بار‌ها روی آن تاکید کرده، جوان بودن هیئت دولت و  تخصص گرایی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: البته اهلیت، خیلی مهم است، به این معنا که افراد برای شغلی که در سمت مدیریت وزارتخانه‌های مختلف قبول می‌کنند، تجربه و تخصص کافی را داشته باشند.

نماینده شبستر در مجلس با بیان اینکه کشور دیگر فرصتی برای آزمون و خطا ندارد، افزود: باید یک ساماندهی اساسی در کشور انجام شود، زیرا آستانه تحمل شاخصه‌های اقتصادی به حداکثر خود رسیده است و از طرفی آستانه تحمل جامعه برای پذیرش بحران‌های اقتصادی تمام شده است.

آقاپورعلیشاهی تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور باید شرایط لازم برای اتحاد سه قوه فراهم شود.

وی اضافه کرد: در رابطه با زنان مطالبات زیادی داریم، اما اولین قدمی که فراکسیون زنان در مجلس دهم برداشت درخواست انتخاب دو تا سه وزیر از زنان در دولت جدید است که صحبت‌ها و مذاکرات فراوانی دراین رابطه انجام داده‌ایم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد: بار‌ها از رئیس بانک مرکزی و شرکت‌های بیمه خواسته ایم تا در بخش‎های اقتصادی کشور از وجود زنان در شاخه‌های اول مدیریتی و مدیرعامل‌ها استفاده کنند چرا که این موضوع را دنیا تجربه کرده و نتایج خوبی را هم گرفته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *